Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
SAW 3 !
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Movies
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Ma Nov 06, 2006 3:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote
TS en TC kun je ook wel omschrijven als, voorlopige kut kwaliteit. Had het met Jackass bv gedownload, maar dat is niet fijn kijken. Maar als je niet kan wachten, is het goed zat om 1 keer te kijken.
Terug naar boven
Duke
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 16
BerichtGeplaatst: Ma Nov 06, 2006 9:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote
De DVD versie is alweer te vinden in de nieuwsgroepen zag ik. Smile
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

Rating: 33
BerichtGeplaatst: Do Nov 09, 2006 12:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Duke schreef:
De DVD versie is alweer te vinden in de nieuwsgroepen zag ik. Smile

Dus downloaden maar? WinkMr. Green
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Do Nov 09, 2006 3:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote
DVD ok, maar is het geen TC/TS?
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Vr Nov 10, 2006 12:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik heb gisteren The Official Theme van Saw gehoord. Eigenlijks best goede muziek. WinkVery Happy
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Ma Jan 08, 2007 9:16 am    Onderwerp: Reageer met quote
Ik hoor net dat Saw 4 al in ontwikkeling is. Best ziek, snap niet hoe ze dat verder willen gaan maken, of overleeft die opa het weer? Zou toch ongelofelijk zijn.
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 37
BerichtGeplaatst: Ma Jan 08, 2007 10:18 am    Onderwerp: Reageer met quote
nej opa overleeft niet, maar die gozer leeft wel en zijn dochter zit ergens gevangen met een beperkthoeveel heid zuurstof, die had hij allemaal al gemaakt dus gaat weer verder
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Di Jan 09, 2007 9:46 am    Onderwerp: Reageer met quote
VoltriX schreef:
nej opa overleeft niet, maar die gozer leeft wel en zijn dochter zit ergens gevangen met een beperkthoeveel heid zuurstof, die had hij allemaal al gemaakt dus gaat weer verder

Heb hem ook gezien. Een maat van mij die horrorfilms kent van top tot teen heeft mij verteld dat er ergens op internet berichten staan over een deel 4 en deel 5.

En dat mensen afgevoerd moesten worden omdat ze ziek werden, in Engeland? Doe ff normaal, dit is echt niet goor man, kinderspel. Zie het maar eens als de film eens niet opgenomen is in het donker, maar in gewoon daglicht en veel meer details voor als die machines die die mensen kapot maken. Bij ons zijn ook mensen uit de bioscoop gelopen, mietjes. Bovendien stopte de film tot twee keer, ging het licht een keer aan en dreigde wij als pubers allemaal ons geld terug te vragen. Saaie film moet ik zeggen, einde komt wel dicht bij deel I. WinkVery Happy
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Di Jan 09, 2007 10:41 am    Onderwerp: Reageer met quote
Heb hem al op DVD Razz Als ik ze allebei al heb, mag de 3e niet ontbreken natuurlijk. @ Yellow, ik kan goed begrijpen dat er mensen van flauw vallen. Bij die operatie wordt je toch niet echt blij wat je daar allemaal ziet in die hersenpan van Jigsaw. In de bioscoop is het echt 10x beter dan gewoon op DVD het te bekijken. Er wordt ook veel terug gegaan naar deel 1 van de film idd, maar het is de minst leuke uit de reeks. Moet het ditmaal vooral hebben van de ranzige effecten, en minder van het verhaal.
Terug naar boven
jaapie
Trainee
Trainee

Rating: 6
BerichtGeplaatst: Zo Jan 21, 2007 10:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Jigsaw speelt ook weer mee in deel 4. WTF hij is toch dood. dat ie dan ook dood blijft. Nee vond aan deel 3 al niet veel vind dat ze nu wat ver gaan door het ene vervolg maar op het andere te laten volgen.
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Movies Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 3 van 3
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3