Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
SAW 3 !
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Movies
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gangpower
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 12
BerichtGeplaatst: Zo Okt 29, 2006 7:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote
nou hier iig niet in november.. bij "verwacht" gaat het tot 30 november. en daar staat hij niet bij dus 21 december kan wel kloppen
Terug naar boven
Jakfire
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 5
BerichtGeplaatst: Zo Okt 29, 2006 7:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Maarja, ik hoop rond november ik kan niet wachten op die film! Smile
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

Rating: 33
BerichtGeplaatst: Wo Nov 01, 2006 12:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Jakfire schreef:
Iemand gister de Scream Awards op Veronica gezien? Daar waren de eerste beelden van Saw3, een man die aan elk lichaamsdeel vastgeketend zat. Hij moest alle kettingen losrukken om te overleven.

Let the game's begin!.

Heb ik gezien inderdaad. De hele show trouwens. Gruwelijk goed, maar volgens mij overleeft die man het niet. Typisch JigSaw!!! WinkLaughing
Terug naar boven
Nebi
Godlike
Godlike

Rating: 46
BerichtGeplaatst: Wo Nov 01, 2006 6:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote
HAHAH ik las vandaag ik de krant dat er in Engeland mensen gewoon flauwvielen van deze film in de bioscoop ^^
Betekend toch dat je het goed doet als je zo'n film maakt ;P
Terug naar boven
Jakfire
Hardcoreposter
Hardcoreposter

BerichtGeplaatst: Wo Nov 01, 2006 7:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Die Engelsen doen over het algemeen ook dramatisch hé (qua spoken ook) niet dat ik een hekel aan ze heb, maar Nederlanders/Belgen komen wat ''cooler'' over Razz en maken er niet echt zo'n probleem van.
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Wo Nov 01, 2006 7:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Wordt gewoon triest, iedereen heeft er mee te maken, en dan gaan ze moeilijk doen. Echt, waar maak je je druk om, net als Jack Thompson, ook zo'n geval apart. Maja, valt nog mee dat ie niet verboden wordt.
Terug naar boven
Jakfire
Hardcoreposter
Hardcoreposter

BerichtGeplaatst: Wo Nov 01, 2006 7:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote
De film is ook nogal sadistisch, en in iedereen schuilt wel een sadastisch mannetje Very Happy.
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Wo Nov 01, 2006 9:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Enige echte film waar ik echt weg moest kijken was denk ik Passion of the Christ, als je je daarbij inbeeld, dan vind ik het echt gruwelijk. Saw vind ik eerlijk grappig, juist omdat men daar niet echt uit is op realisme, maar meer van: Wat is het leukste om te doen bij een mens.
Terug naar boven
Jakfire
Hardcoreposter
Hardcoreposter

BerichtGeplaatst: Wo Nov 01, 2006 10:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Jij sadist! Very Happy
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Do Nov 02, 2006 1:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Z@3 Redrum schreef:
Enige echte film waar ik echt weg moest kijken was denk ik Passion of the Christ, als je je daarbij inbeeld, dan vind ik het echt gruwelijk. Saw vind ik eerlijk grappig, juist omdat men daar niet echt uit is op realisme, maar meer van: Wat is het leukste om te doen bij een mens.

Om die film heb ik na het bezoek in de bioscoop echt moeten janken. Die was ook inderdaad goed, en vooral de prestaties van Jim Caviezel als Jezus Christus. Jammer dat hij geen Oscar heeft gekregen voor die rol.

SAW III zal inderdaad wel meer lachen zijn en gokken of de mensen het overleven. Ik hoop juist dat er heel veel doodgaan in die film. Er was ooit eens een Engels reclamespotje waarin twee jongens een film gingen huren. Er werd een film voorgesteld waar ''maar'' zeven doden in vielen, dat waren er dus veel te weinig. Voor de rest ken ik dat filmpje ook niet meer. WinkMr. Green
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Zo Nov 05, 2006 3:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Inmiddels zijn er al Saw III 2006 Custom NL Subbed TS DVDr-Just4fun-team (TS versies) beschikbaar van de film. Ik wacht nog even. Maar goed, hij moet wel extreem zijn als mensen gewoon flauw vallen van die film. Deel 2 vond ik al vrij extreem, ben benieuwd...
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Zo Nov 05, 2006 3:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote
TS is screener?
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 45
BerichtGeplaatst: Zo Nov 05, 2006 3:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote
TeleSync ofzo, in ieder geval opgenomen uit de bios.
Terug naar boven
Jakfire
Hardcoreposter
Hardcoreposter

BerichtGeplaatst: Zo Nov 05, 2006 6:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik voelde ook wel soms mee met degene die op brute-wijze werd vermoord in de film, maarja. Het is maar een film Razz.
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Ma Nov 06, 2006 11:04 am    Onderwerp: Reageer met quote
Jakfire schreef:
Ik voelde ook wel soms mee met degene die op brute-wijze werd vermoord in de film, maarja. Het is maar een film Razz.

Maar wel verdomd goed in elkaar gezet. WinkMr. Green
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Movies Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 2 van 3
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende