Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
De Wii kan DVD's afspelen!... In 2007.
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Nintendo Console
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jakfire
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 5
BerichtGeplaatst: Di Nov 14, 2006 9:13 pm    Onderwerp: De Wii kan DVD's afspelen!... In 2007. Reageer met quote
Er gaat weer eens een gerucht wat érg goed waar kan zijn, net dat je denkt dat Nintendo van het bekende GBA, SP, Micro verhaal afstapt komen ze waarschijnlijk helaas weer met nieuws dat het hart raakt van elk persoon die de Wii zou willen halen bij de launch.

Jep, zoals de titel al zegt kan de Wii DVD's afspelen in 2007, alleen komt er in 2007 dus een nieuwe versie van de Wii. Als Wii-eigenaar zou je je behoorlijk genaaid voelen heb je de Wii bij launch gekocht, en wil je DVD's afspelen.

Het is nog echter een gerucht, en Nintendo heeft nog niet gereageert en er is dus ook niet sprake van informatie over een re-style van de Wii voor de DVD versie.

Bron: gamespot

Z@3 +1
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Di Nov 14, 2006 9:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik had het gehoord ja, erg kut, maar goed. Ik heb al een DVD speler staan, maar deze wilde ik liever verplaatsen, maar de PS3 heeft ook een DVD playback functie als het goed is dus, dat is niet zo'n probleem. Wel jammer dat er nu al een gemodificeerde Wii moet gaan komen, daar waar ik hem gewoon al bij de launch wil. Net als met de DS. Mensen met een gewone DS balen waarschijnlijk ook dat ze geen DS Lite hebben. Dat is toch een wat onderwaardeert gevoel imo.
Terug naar boven
Tigereye
Newbie
Newbie

Rating: 1
BerichtGeplaatst: Zo Feb 18, 2007 11:54 am    Onderwerp: Reageer met quote
Oud nieuws Rolling Eyes
Terug naar boven
The Grimreaper
Moderator

BerichtGeplaatst: Zo Feb 18, 2007 12:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Tigereye schreef:
Oud nieuws Rolling Eyes

Tsja, als de laatste post van november 2006 is... Rolling Eyes
Terug naar boven
Necrocide07
Elite
Elite

Rating: 10
BerichtGeplaatst: Zo Feb 18, 2007 12:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Tigereye schreef:
Oud nieuws :roll:

is ook oud topic tjap
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Zo Feb 18, 2007 1:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Niet al te snugger idd
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Nintendo Console Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1