Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Need for Speed Carbon draait niet!
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Race/simulation
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Yorick
Elite
Elite

Rating: 10
BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 7:06 pm    Onderwerp: Need for Speed Carbon draait niet! Reageer met quote
ik heb thuis op een van mijn computers need for speed carbon staan. maar ik heb geen cd dus ik dacht als ik de map waarin nfs carbon is geďnstalleerd kopieer en die via een dvd terug uitpak en op de andere computer installeer zal het werken. Dat ging goed bij de eerste maar als ik hetzelfde wil doen bij een computer bij mijn vriend gaat dit niet; het spel start op, ik krijg en zwart scherm en daarna sluit het weer af. Hoe komt dit en hoe kan ik het oplossen???? Sad
Terug naar boven
BarthezZ
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 38
BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 7:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote
door het gewoon op een nromale manier te installeren dat is wel overduidelijk natuurlijk huh
Terug naar boven
Yorick
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 7:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote
maar... op de ene computer lukt het zo wel? en ik voel er niet veel voor om terug 3.95gig te downe :s Confused
Terug naar boven
BarthezZ
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 38
BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 7:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote
nou dat zal je toch echt moeten doen.. omdat het niet installeren altijd vage problemen mee kan brengen...
Terug naar boven
Yorick
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 7:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ok er zit niets anders op
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 7:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Kijken het logboek (start, uitvoeren, eventvwr), kijken wat de toepassingsfout inhoud. Kan ook liggen aan het niet kopieren van Need for Speed instellingen van Mijn documenten. Heeft hij ook XP? Kijk maar eens in Mijn documenten, daar staat ook nog het een en ander, en int register natuurlijk, maar dat hoeft niet nodig te zijn.
Terug naar boven
Yorick
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Zo Feb 11, 2007 2:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ik heb ondertussen al verschillende dingen gedaan: eerst en vooral een andere computer gekocht. Lijkt misschien een beetje vreemd maar hij was toch aan vervanging toe. Daarna heb ik het eerst nog eens op dezelfde wijze als bovenin dit topic geprobeert. Dit ging niet. Daarna heb ik me een gekopierde versie van iemand proberen installeren bleef hij hangen op een bepaalt bestand. Dan heb ik teneinde raad maar het spel opnieuw gedownload nu installeer ik het, als ik het daarna opstart terug hetzelfde: het start, zwart scherm, het sluit terug af... Wat is er toch aan de hand, het lijkt wel of het spel of het spel gewoon iets tegen mij heeft :p. Wat moet ik nu doen :s:s:s
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

Rating: 33
BerichtGeplaatst: Ma Feb 12, 2007 11:07 am    Onderwerp: Reageer met quote
Weet je eigenlijks wel zeker dat dat hele installatiebestand wel compleet is? Heb ik een keer gehad om een dergelijke manier, kostte me een hoop moeite en frustratie omdat op te lossen. Frustratie die jij ongetwijfeld nu ook wel zult hebben?! WinkVery Happy
Terug naar boven
Dophe112
Wannabee
Wannabee

Rating: 1
BerichtGeplaatst: Vr Mei 18, 2007 7:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote
of koop hem gewoon... xD
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Vr Mei 18, 2007 8:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Dophe112 schreef:
of koop hem gewoon... xD

Met zo'n reactie help je niemand en kick je onnodig een oud topic. Niet meer doen dus.
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Za Mei 19, 2007 12:32 am    Onderwerp: Reageer met quote
neeeeeeeeee niet weer een nieuw forum members die oude topics ophaalt... mensen jullie zijn meer dan welkom op het forum maar asjeblieft, kijk naar de postdatum van een topic voordat je gaan reply-en!
Terug naar boven
Vinpower
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 25
BerichtGeplaatst: Za Mei 19, 2007 9:34 am    Onderwerp: Reageer met quote
Yorit schreef:
ik heb ondertussen al verschillende dingen gedaan: eerst en vooral een andere computer gekocht. Lijkt misschien een beetje vreemd maar hij was toch aan vervanging toe. Daarna heb ik het eerst nog eens op dezelfde wijze als bovenin dit topic geprobeert. Dit ging niet. Daarna heb ik me een gekopierde versie van iemand proberen installeren bleef hij hangen op een bepaalt bestand. Dan heb ik teneinde raad maar het spel opnieuw gedownload nu installeer ik het, als ik het daarna opstart terug hetzelfde: het start, zwart scherm, het sluit terug af... Wat is er toch aan de hand, het lijkt wel of het spel of het spel gewoon iets tegen mij heeft :p. Wat moet ik nu doen :s:s:s

dat duid op een slechte crack. Try an another.

Of mogen we zulke tips niet meer geven? Mr. Green
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Za Mei 19, 2007 9:44 am    Onderwerp: Reageer met quote
Vinpower schreef:

dat duid op een slechte crack. Try an another.

Of mogen we zulke tips niet meer geven? Mr. Green

Kijk eerst eens naar de datum Wink Misschien iemand even slotje erop zetten?
Terug naar boven
The Grimreaper
Moderator

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Za Mei 19, 2007 9:51 am    Onderwerp: Reageer met quote
Done.
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Race/simulation Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1