Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Het grote C&C Topic
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // RTS/RPG
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Kont
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 31
BerichtGeplaatst: Di Feb 27, 2007 11:47 am    Onderwerp: Reageer met quote
Hah, bij mij draait tie ook heerlijk, 1280x1024 en alles High, ook AA. Zal vanavond wel wat screens posten hoe t er bij mij uitziet :p
Terug naar boven
Gangpower
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 12
BerichtGeplaatst: Di Feb 27, 2007 12:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik heb de demo net gespeeld, alles op extra high waar dat kan.. 1280/1024 hij loopt supersoepel maar ik vind het neit echt supermooi.. en ik vind generals vetter dan tiberium wars eigenlijk..

Zo ziet het er bij mij uit:

en nog een:
Terug naar boven
BarthezZ
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 39
BerichtGeplaatst: Di Feb 27, 2007 2:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote
generals was echt ruk gewoon hoor Neutral kwacht ff op final geen zin in de demo Smile
Terug naar boven
The Grimreaper
Moderator

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Di Feb 27, 2007 3:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote
De demo speelt lekker, kan niet w88 op de release, Mr. Green
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Wo Feb 28, 2007 9:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Je kunt btw ook als NOD spelen: In dit geval gaat het echter niet om een grappige boodschap, maar om een serieuze unlock. Als we in de demo namelijk kiezen voor een Skirmish-game en daarna naar het menu gaan waarin we een ras mogen kiezen, lijkt de NOD niet beschikbaar te zijn. Als we echter, zonder ervoor een ras geselecteerd te hebben, met onze muis over de NOD gaan en daarna tegelijkertijd op N én de linkermuisknop drukken, zal er met de NOD gespeeld kunnen worden. Hetzelfde principe werkt bij het kiezen van een vijand. Als we in dat geval op de GDI klikken én tegelijkertijd op G drukken, zal dit ras in het volgende potje onze vijand zijn.
Terug naar boven
Baas
Administrator

BerichtGeplaatst: Do Mrt 01, 2007 9:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote
de game voelt wat mij betreft toch weer een beetje als red alert qua interface met die balk rechts.

ik weet niet meer waar het precies was, maar 1 stem is volgens mij hetzelfde als de ambulance in Generals Surprised

dit brengt wel iets meer spektakel dan generals, dat was meer oorlog van deze tijd, tiberium is weer lekker futuristisch
Terug naar boven
SpawN
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 02, 2007 5:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik krijg na enige tijd een error. weird
hij gaat automatisch naar het bureaublad, en krijg een foutmelding dan. (heb er geen print screen van, want om een of andere reden pakte hij die niet weird)
maargoed, ik ben nu dus al 3x uit de game geflikkerd. heeft iemand dit ook? of weet iemand waar dit aan ligt?
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 84
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 02, 2007 5:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote
vind het een vette demo Very Happy heb hem nu ff gespeeld en ik vind het wel cool Smile tijd voor de final Mr. Green
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 02, 2007 11:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Z@3 Redrum schreef:
Je kunt btw ook als NOD spelen: In dit geval gaat het echter niet om een grappige boodschap, maar om een serieuze unlock. Als we in de demo namelijk kiezen voor een Skirmish-game en daarna naar het menu gaan waarin we een ras mogen kiezen, lijkt de NOD niet beschikbaar te zijn. Als we echter, zonder ervoor een ras geselecteerd te hebben, met onze muis over de NOD gaan en daarna tegelijkertijd op N én de linkermuisknop drukken, zal er met de NOD gespeeld kunnen worden. Hetzelfde principe werkt bij het kiezen van een vijand. Als we in dat geval op de GDI klikken én tegelijkertijd op G drukken, zal dit ras in het volgende potje onze vijand zijn.

Werkt ook met Scrin alleen zit die niet in de game Razz En ook met balanced turtle etc.
Terug naar boven
SpawN
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Za Mrt 03, 2007 2:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote
SpawN schreef:
Ik krijg na enige tijd een error. weird
hij gaat automatisch naar het bureaublad, en krijg een foutmelding dan. (heb er geen print screen van, want om een of andere reden pakte hij die niet weird)
maargoed, ik ben nu dus al 3x uit de game geflikkerd. heeft iemand dit ook? of weet iemand waar dit aan ligt?

En alweer.. dit keer wel een screenshot:

iemand?
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 37
BerichtGeplaatst: Za Mrt 03, 2007 2:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ben hem aant downen was @ vakantie ;/ kon niet spelen das echt balen
Terug naar boven
Baas
Administrator

BerichtGeplaatst: Za Mrt 03, 2007 4:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote
SpawN schreef:

En alweer.. dit keer wel een screenshot:

http://url91.imageshack.us/url91/3416/naamloosto0.jpg[/url]

iemand?

ff opnieuw downloaden en installeren misschien, bestand is denk ik corrupt
Terug naar boven
Duke
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 16
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 07, 2007 6:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Misschien de drivers van je videokaart updaten? Kan ook helpen. Of is je probleem al opgelost, SpawN?
Terug naar boven
SpawN
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 07, 2007 6:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote
nee nog niet. ligt niet aan de videokaart lijkt me, want hij komt er meestal pas na een uur spelen tevoorschijn ofzo.

Maar alsk weer wil spelen.. dan intalleer ik m wel opnieuw
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 07, 2007 7:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

They go down with a b00m Mr. Green

@Spawn, heb je ATI kaart? Schijnen nogal wat problemen mee te zijn namelijk.
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // RTS/RPG Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 3 van 5
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende