Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Het grote C&C Topic
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // RTS/RPG
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Do Apr 05, 2007 4:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Me PC is verrot Sad Kan iemand mij vermaken met leuke screen? Wie heeft hem al gekocht? En misschien dat iemand wat meer kan vertellen over de game? (Hoe die speelt ed. wat is er anders dan aan de demo? Zijn er muren etc.)
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

Rating: 33
BerichtGeplaatst: Ma Apr 09, 2007 12:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Sorry voor de late reactie Sniper: Jeroen heeft de game geloof ik, je moet dus ff wachten tot hij weer eens in deze topic gaat kijken. WinkVery Happy
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Ma Apr 09, 2007 6:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik heb nu nieuwe PC en hij is over 1.5 uur binnen. Dan kan ik hem ook op Max spelen Very Happy Zal dan ff screens posten.

Geplaatst Ma Apr 09, 2007 7:10 pm:

Tadaa Mr. Green Net ff een lan potje met me zusje gedaan. Ook wel lachen Mr. Green
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Do Mei 17, 2007 12:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Even het stof van deze topic blazen. Hebben mensen toevallig de Xbox 360 versie ook? Ik vind hem erg vet op de Xbox 360, multiplayer is wel wat minder. WinkVery Happy
Terug naar boven
Tailchakra
Trainee
Trainee

Rating: 3
BerichtGeplaatst: Do Mei 17, 2007 9:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote
de beste blijft de eerste, schokt me nog steeds.. Mijn gevoelens zijn daarvoor het grootst.. En graphics zijn de beste Very Happy
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Do Mei 17, 2007 10:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote
de eerste..? Command and conquer? Dosversie
Terug naar boven
Necrocide07
Elite
Elite

Rating: 10
BerichtGeplaatst: Do Mei 17, 2007 10:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote
eerste was windows 95 dacht ik
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Do Mei 17, 2007 10:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Klopt.

Ik had net me eerste online potje, 2vs2. Meteen ook gewonnen Very Happy Was wel grappig Razz
Terug naar boven
SpawN
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Vr Mei 18, 2007 6:19 am    Onderwerp: Reageer met quote
de eerste C&C vond ik niks aan.. was geen skirimish... Red Alert 1 vond ik wel uber
Terug naar boven
Jakfire
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 5
BerichtGeplaatst: Vr Mei 18, 2007 9:18 am    Onderwerp: Reageer met quote
Waarschijnlijk krijg ik deeltje 3 vanmiddag binnen, ik ga hem waarschijnlijk ook meteen terug sturen als de online service hetzelfde is als bij de demo (16 jaar en ouder kunnen alleen online). Mr. Green huh
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Vr Mei 18, 2007 9:54 am    Onderwerp: Reageer met quote
Jakfire schreef:
Waarschijnlijk krijg ik deeltje 3 vanmiddag binnen, ik ga hem waarschijnlijk ook meteen terug sturen als de online service hetzelfde is als bij de demo (16 jaar en ouder kunnen alleen online). Mr. Green huh

Als je onder de 18 bent moet je e-mail van je ouders opgeven. Maar gewoon je leeftijd ouder maken et voila.
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Wo Jun 06, 2007 4:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Zit nu echt in een frustratiemissie. Moet je verdorie al je verdedigingswerken in leven houden totdat er versterking komt. Eerste missie GDI in Oost Europa. Echt kut, want je mag daarna fijn de GDI base construction car beschermen. Iedere keer word je aangevallen en dat begint op mijn zenuwen te werken. WinkEvil or Very Mad
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Wo Jun 06, 2007 9:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Yellow13NL schreef:
Zit nu echt in een frustratiemissie. Moet je verdorie al je verdedigingswerken in leven houden totdat er versterking komt. Eerste missie GDI in Oost Europa. Echt kut, want je mag daarna fijn de GDI base construction car beschermen. Iedere keer word je aangevallen en dat begint op mijn zenuwen te werken. WinkEvil or Very Mad

Dies niet zo moeilijk, vergeet gewoon niet dat je ook nog tanks kan maken Wink
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Za Jun 09, 2007 9:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote
fuck verkeerde topic

Laatst aangepast door Voltrix op Za Jun 09, 2007 9:49 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Baas
Administrator

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Za Jun 09, 2007 9:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote
en C&C is nog steeds geen WoW Nee Wink

Dat heb ik weer hoor: koop ik vandaag C&C, komt de game heel vrolijk met de mededeling dat er 'een conflict met de emulatiesoftware is opgetreden'. Dus gooi ik Alcohol120% er netjes af, virtuele schijven uit etc. Maar nee hoor, niks. Evil or Very Mad
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // RTS/RPG Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 4 van 5
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende