| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Neo
Godlike

|
Geplaatst: Vr Mei 04, 2007 10:58 am Onderwerp: |
|
|
|
Whaha Jmmr dat die tijd voorbij is...
Ga toch maar eens iets met tekst proberen.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Z@3 Redrum
Evil Gamer

|
Geplaatst: Vr Mei 04, 2007 11:01 am Onderwerp: |
|
|
|
| Zelf zingen ja, leuk als je 'n keer dronken bent en dan wat zingen en opnemen voor je liedjes. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Neo
Godlike

|
Geplaatst: Vr Mei 04, 2007 12:26 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Z@3 Redrum schreef: | | Zelf zingen ja, leuk als je 'n keer dronken bent en dan wat zingen en opnemen voor je liedjes. | Precies Net zoals Roodkapje ooit, hoop dat je die niet gehoord hebt
Nee, maar ff serieus, frenqle.hyves.nl heeft al veel succes behaald, en die liedjes klinken ook midi als je ze zonder tekst hebt
Niet dat dat mij gaat lukken ofzo
Maar t is gewoon leuk om te doen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Cypher
Elite

|
Geplaatst: Vr Mei 04, 2007 4:59 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Neo schreef: | Precies Net zoals Roodkapje ooit, hoop dat je die niet gehoord hebt
Nee, maar ff serieus, frenqle.hyves.nl heeft al veel succes behaald, en die liedjes klinken ook midi als je ze zonder tekst hebt
Ik wil graag mee helpen hoor Neo met tekst en zo ik heb al Fl studio gedownload maar dat is een demo  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Neo
Godlike

|
Geplaatst: Vr Mei 04, 2007 5:30 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Cypher schreef: | | Neo schreef: | Precies Net zoals Roodkapje ooit, hoop dat je die niet gehoord hebt
Ik wil graag mee helpen hoor Neo met tekst en zo ik heb al Fl studio gedownload maar dat is een demo  | Vet
We kunnen wel een EG band beginnen
Als je FL Studio 7 wil hebben, PM me even. |
|
| Terug naar boven |
|
|