Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Prinses Maxima opgenomen in Bronovo
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Dagelijks nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Baas
Administrator

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 4:02 pm    Onderwerp: Prinses Maxima opgenomen in Bronovo Reageer met quote
Prinses Maxima is vanmiddag opgenomen in het Bronovo-ziekenhuis in Den Haag. Ze zal daar binnenkort bevallen van haar derde kind.

De twee dochters van prinses Maxima en prins Willem-Alexander, Amalia en Alexia, kwamen ook ter wereld in het Bronovo-ziekenhuis.

Er werd rekening mee gehouden dat de prinses in de tweede helft van april zou bevallen, maar dat is dus eerder geworden. Ze heeft nog lang doorgewerkt. Zo was ze op 8 maart nog bij de start van het project Duizend en een Kracht, dat etnische minderheden helpt bij het zoeken van een baan.

NOS.nl

we kunnen beginnen met speculeren, hoe snel komt het kind eruit?? Mr. Green
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 4:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote
WTF die twee ****** ook wat af :\
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 84
BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 4:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Willem, condooms zijn goedkoper dan kinderen!
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 5:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Sphinxx schreef:
Willem, condooms zijn goedkoper dan kinderen!

Voor ons idd Wink
Terug naar boven
Vinpower
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 25
BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 5:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote
nou wat boeiend... welk seksbeesten blijkbaar Mr. Green
Terug naar boven
SpawN
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 6:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote
hehe eindelijk iemand in het koningshuis die niet zo preuts overkomt Very Happy goedzo willempieee!!!
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 6:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Als ik die Willem Alexander was zou ik haar ook geregeld wel vol willen pompen. Ze ziet er echt wel dik uit voor haar leeftijd. Maar ja, of ze het deels doet voor de macht van die gast? Ik weet niet maar, ik denk dat als hij niet zo bekend was dat ze niet op hem was gevallen.
Terug naar boven
Hansie
Godlike
Godlike

BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 7:02 pm    Onderwerp: Re: Prinses Maxima opgenomen in Bronovo Reageer met quote
Baas schreef:
Prinses Maxima is vanmiddag opgenomen in het Bronovo-ziekenhuis in Den Haag. Ze zal daar binnenkort bevallen van haar derde kind.

De twee dochters van prinses Maxima en prins Willem-Alexander, Amalia en Alexia, kwamen ook ter wereld in het Bronovo-ziekenhuis.

Er werd rekening mee gehouden dat de prinses in de tweede helft van april zou bevallen, maar dat is dus eerder geworden. Ze heeft nog lang doorgewerkt. Zo was ze op 8 maart nog bij de start van het project Duizend en een Kracht, dat etnische minderheden helpt bij het zoeken van een baan.

NOS.nl

we kunnen beginnen met speculeren, hoe snel komt het kind eruit?? Mr. Green

Doorgewerkt pfffff lame niet lachen Rolling Eyes
Terug naar boven
Wiebel
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 18
BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 7:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Het gaat hier om de geboorte van een kindje en mannen kunnen maar aan één ding denken.. Rolling Eyes Hoe typisch.. =P Haha sorry, maar t was wel erg gemakkelijk Wink Wat denken jullie wordt t een prinsje of een prinsesje en hoe gaat hij/zij heten? Ik denk dat het een meisje wordt, dus als ze een jongetje willen, moeten ze dan nog een keertje.. =P Mr. Green
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 7:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik denk dat het weer 'n meisje wordt.
Terug naar boven
SpawN
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 8:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Wiebel schreef:
Het gaat hier om de geboorte van een kindje en mannen kunnen maar aan één ding denken.. Rolling Eyes Hoe typisch.. =P Haha sorry, maar t was wel erg gemakkelijk Wink Wat denken jullie wordt t een prinsje of een prinsesje en hoe gaat hij/zij heten? Ik denk dat het een meisje wordt, dus als ze een jongetje willen, moeten ze dan nog een keertje.. =P Mr. Green

uuhhhh... hoe worden kindjes anders gemaakt? :p denk maar niet dat hun ze laten inplanten hoor Razz

en zal nu wel weer iets van uhm...Chlamydia worden Very Happy amalia klonk ook al als een ziekte XD

Edit: ik denk dat het ook een meisje wordt. Willem is zelf nou ook niet al te mannelijk imo Razz
Terug naar boven
Baas
Administrator

BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 8:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Maxima is net als boerenkool, eerst moet de vorst eroverheen Mr. Green

mja, beetje veel ophef en gedoe, lading pers bij 't ziekenhuis etc, overdreven als je 't mij vraagt
Terug naar boven
Snackpens
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 8
BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 8:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik denk dat het een jongetje wordt, 3 maal is immers scheepsrecht. Het kind zal wel weer een gekke naam krijgen zoals die andere 2.
Terug naar boven
Kont
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 31
BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 10:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Schrik je toch als er opeens een schildpad uitkomt...

Rolling Eyes huh
Terug naar boven
Wiebel
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 18
BerichtGeplaatst: Di Apr 10, 2007 11:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote
SpawN schreef:

uuhhhh... hoe worden kindjes anders gemaakt? :p denk maar niet dat hun ze laten inplanten hoor Razz

en zal nu wel weer iets van uhm...Chlamydia worden Very Happy amalia klonk ook al als een ziekte XD

Edit: ik denk dat het ook een meisje wordt. Willem is zelf nou ook niet al te mannelijk imo Razz

Ow... Worden ze niet geplant dan? Neutral

Tja, t is in ieder geval een prinsesje! Dus nog geen jongetje! Surprised
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Dagelijks nieuws Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 3
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende