Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
welke VGA raden jullie aan?
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Hardware: Videokaarten, Beeldkannonnen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
martinos
Advanced
Advanced

Rating: 1
BerichtGeplaatst: Do Jul 05, 2007 11:27 pm    Onderwerp: welke VGA raden jullie aan? Reageer met quote
Ik ben wat aan het rondneuzen en heb in grote lijnen een nieuwe upgrade in gedachte.

namelijk een Intel core 2 quad 6600
4gb ram (merk?? dunno yet)

maar dit alles is niet het probleem.
aangezien ik sinds een jaar op een laptop aan het werk ben, is mijn kennis over de desktop hardewaren achteruit gegaan en kan ik door het grote aanbod van VGA's mijn moederbord niet meer zien.

Zo kwam ik uit bij twee kaarten(chipsets), namelijk de:
AMD HD2900XT en de nVidia 8800GTS.

qua prestaties en prijs zijn ze ongeveer gelijk. Maar welke moet ik nu kiezen??
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Do Jul 05, 2007 11:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Nvidia is op dit moment toch wel heer en meester op gamegebied. 8800 is erg duur, je moet het geld er maar voor over hebben, maar is wel wat beter.

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3029&p=1
Terug naar boven
martinos
Advanced
Advanced

Rating: 1
BerichtGeplaatst: Vr Jul 06, 2007 12:12 am    Onderwerp: Reageer met quote
de prijs van beide ligt rond de 300,-
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Vr Jul 06, 2007 7:53 am    Onderwerp: Reageer met quote
Ga voor de 8800GTS. Kan je weer een tijdje mee Smile Alleen voor DX10 hoef je het niet te doen:
http://core.tweakers.net/nieuws/48307/AMD-en-nVidia-kaarten-getest-met-DirectX-10.html
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Hardware: Videokaarten, Beeldkannonnen Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1