| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
DeSeRT_104
Trainee

|
Geplaatst: Za Nov 29, 2008 10:53 pm Onderwerp: Resistance 2 |
|
|
|
Iemand die hier Resistance 2 heeft gekocht?
Ik heb hem ook van de week gehaald maar ik baal als een stekker, omdat je niet met 2 players de campaign mode kan doen. Terwijl dat in deel 1 wel kon.
waar ik ook van baal is dat de
Multiplayer split screen is nu verticaal is inplaats van Horizontaal en dan nog niet eens full screen. Dit speelt toch iets minder lekker.
Wat vindt jij van het spel... ?? |
|
| Terug naar boven |
|
|
daromalofu
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Zo Nov 30, 2008 1:32 am Onderwerp: |
|
|
|
Ik heb een veel gameplay beelden gezien ik vind het erg tegenvallen jammer genoeg.
Het verhaal vind ik eigenlijk niks en het ziet er ook niet zo erg goed uit. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Z@3 Redrum
Evil Gamer

|
Geplaatst: Zo Nov 30, 2008 12:49 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Ik heb hem. Je kunt het spel wel co-op spelen, zij het niet de singleplayer. Maar de co-op missies zijn misschien nog wel leuker dan de singleplayer online met meer mensen spelen. Ik vind de singleplayer vrij lineair, maar toch is hij best goed. De MP is gewoon geweldig, chaotisch, maar wel erg goed. Ik vind het een van de betere MP games van dit jaar. Splitscreen speel ik nooit, dat vind ik zoiezo niet werken (heb er 'n te klein scherm voor imo). |
|
| Terug naar boven |
|
|
Azzwanker
Newbie

|
Geplaatst: Wo Dec 03, 2008 12:20 pm Onderwerp: |
|
|
|
Mooie game kijk op cdwow.nl voor een zeer lage prijs van deze game voor 40 euro heb je hem twijfel is dan niet meer nodig |
|
| Terug naar boven |
|
|
Strummer
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Wo Dec 03, 2008 12:25 pm Onderwerp: |
|
|
|
| cdwow.nl is altijd goed. In bijna alles (cd's, dvd's of games). Helaas hebben ze niet alles. Ik heb geregeld cd's en dvd's van cdwow gekocht. Goedkoper dan bol.com helaas zijn de levertijden wat langer dan bij bol.com |
|
| Terug naar boven |
|
|