| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
KitsuneNL
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Do Nov 06, 2008 8:37 pm Onderwerp: Resistance 2 |
|
|
|
Resistance 2
Tijdens de launch van de Playstation 3 konden we uit maar één shooter kiezen, Resistance: Fall of Man. Resistance: Fall of Man bestond, ondanks dat het de enige shooter was, uit veel nieuwe en verfrissende gameplay elementen. Zo wist de game een interessant verhaallijn, diverse originele wapens en chaotische online gameplay succesvol te combineren in één game. Maar toch wist de game net niet genoeg te bieden om een waar pareltje te wezen. Zo was de verhaalmodus erg kort, voelde de game een beetje klein aan en miste de onlinemodus net dat beetje extra. Maar Insomniac is niet stil blijven zitten en is direct na het eerste deel verder gegaan met het tweede deel en dit beloofd heel veel goeds. Zo bevat de game vele nieuwe originele wapens, een uitgebreide online modus en veel grafische pracht.
Laat je hier uit over Resistance 2. Mischien iemand het eerste deel gespeeld die nu uitkijkt naar het tweede deel? Of mensen die het tweede deel al ergens uitgeprobeerd hebben?
+2 |
|
| Terug naar boven |
|
|
Strummer
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Do Nov 06, 2008 8:41 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik heb het eerste deel gespeeld, kort samengevat vond ik het een ballen spel. Ik vond het verhaallijn zo eentonig, telkens maar dezelfde monsters alleen de hoeveelheid was anders. Ik moest hoe dan ook het spel uitspelen, daarom koop je immers een spel. Ik was op het eind gewoon blij dat ik het uitgespeeld had. Online was wel leuk voor even, maar daar houdt het ook bij op.
Conclusie: Resistance 2 blijft mooi in de schappen liggen als het aan mij ligt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Z@3 Redrum
Evil Gamer

|
Geplaatst: Vr Nov 07, 2008 12:21 am Onderwerp: |
|
|
|
| Ik twijfel of ik 'm ga kopen. Eerste deel vond ik ook niet bijzonder, tweede deel lijkt me wel vet, maar goed, we hebben al zoveel shooters, en Killzone 2 komt er ook aan... Toch von dik hem vet op de Games Convention, wie weet of ik 'm haal. |
|
| Terug naar boven |
|
|
dodevs94
Advanced

|
Geplaatst: Vr Nov 07, 2008 3:10 pm Onderwerp: |
|
|
|
| ik ga hem denk ook niet kopen mischien als hij goedkoper is geworden |
|
| Terug naar boven |
|
|
KitsuneNL
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Za Nov 08, 2008 8:58 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Ik heb eigenlijk nooit veel gehad met Resistance: Fall of Man. Resistance 2 heeft dan ook nooit veel van mijn aandacht gekregen, maar sinds ik meer van de game te zien krijg raak ik toch best onder de indruk. Ziet er toch allemaal zeer indrukwekkend en sfeervol uit. Ook de multiplayer schijnt wel erg tof te zijn. Mischien dus toch maar overwegen om de game een keer aan te schaffen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
dodevs94
Advanced

|
Geplaatst: Zo Nov 09, 2008 12:36 am Onderwerp: |
|
|
|
| ik had de demo van fall of man hopelijk komt er weer een demo van resitance 2 |
|
| Terug naar boven |
|
|
KitsuneNL
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Zo Nov 09, 2008 12:39 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik hoop wel dat er een demo komt. Ik zou de game toch wel graag even gespeeld hebben tot ik voor aanschaf over ga. Met al die goede games die in deze maand uitkomen zou het gewoon verplicht moeten zijn om een demo uit te brengen Maar ik denk dat Resistance 2 toch nog even moeten wachten, want zijn op dit moment gewoon games die ik voor gaan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
dodevs94
Advanced

|
Geplaatst: Vr Nov 21, 2008 7:40 pm Onderwerp: |
|
|
|
| ik vind dat er betere games zijn zo als killzone 2 LBP fallout 3 en dan kan je beter restance 2 later kopen als hij goedkoper is |
|
| Terug naar boven |
|
|
Z@3 Redrum
Evil Gamer

|
Geplaatst: Vr Nov 21, 2008 8:07 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Ligt eraan waar je van houdt natuurlijk. Als je van shooters houdt en niet van platform dan valt LBP al snel af. Ik heb Resistance en co-op is het echt vet online, elkaar helpen enzo, maar het is vaak ook een prestige strijd en iedereen gaat voor elkaar staan en elkaar hinderen om zelf maar meer punten te kunnen halen, maar al met al een goed spel, geen topper echter zoals werd verwacht. Jammer, want Fall of Man was legendarisch (niet dat ik die had, maar launch was uber succesvol). |
|
| Terug naar boven |
|
|