Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Manhunt 2 aangekondigd!
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Shooters
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Di Feb 06, 2007 9:21 pm    Onderwerp: Manhunt 2 aangekondigd! Reageer met quote
Rockstar heeft bekend gemaakt dat zij werken aan de game Manhunt 2. De eerste versie waarin je jezelf moest verstoppen in donkere schaduwen waarna je iemand virtueel, letterlijk de nek om kan draaien krijgt dus een opvolger. Manhunt 2 zal trouw blijven aan het originele concept waarbij sprake was van een mix tussen angst, tacktiek en een stealthy gameplay. Het spel wordt niet ontwikkeld voor de Xbox 360 en de PlayStation 3 maar zal wel naar de PlayStation 2, PlayStation Portable en Wii gaan komen. Waarom men hiervoor heeft gekozen is niet bekend.

Erg vet op zich, vooral op de Wii lijkt me. Ik kijk er al naar uit, versie 1 was te grof voor woorden, op zich houdt ik daar virtueel wel van.
Terug naar boven
pacific
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 13
BerichtGeplaatst: Di Feb 06, 2007 9:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote
even voor de duidelijkheid, dus was tog dat spel dat je met mes-scherven de nekken van allemaal mensen on door snijden etc. zo ja dan wordt het weer vette gamenachten Mr. Green
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 84
BerichtGeplaatst: Di Feb 06, 2007 9:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote
^^ of niet

als die christenzeurpietten in het kabinet komen zullen ze die shit wel verbieden, stond pas ook al weer stukje over in de krant...
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Di Feb 06, 2007 9:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ja, kon je een koevoet in de nek steken en dan wat porren, en met plastic zak mensen vermoorden etc. Ok, ik ben geen sadist of zo, maar ik vind dit soort games op zich wel spannend en sfeervol, vooral op de Wii kan zoiets echt wel interessant worden. Ik denk echter wel dat nu ene Thompson heel erg zit te janken thuis met dit nieuws.
Terug naar boven
Necrocide07
Elite
Elite

Rating: 10
BerichtGeplaatst: Di Feb 06, 2007 11:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote
kan niet wachten Smile wss koop ik deze game voor me psp (heb namelijk geen ps2 of wii)
Terug naar boven
SpawN
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Wo Feb 07, 2007 7:05 am    Onderwerp: Reageer met quote
manhunt was zooo'n vette game! dit spel heb ik echt uuuren zitten spelen. Het was echt totaal niet makkelijk, en echt een lekkere sfeer zat erin. ben erg benieuwd naar deel 2
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 37
BerichtGeplaatst: Wo Feb 07, 2007 11:32 am    Onderwerp: Reageer met quote
Dit is een must have game voor de 'Hoe-gruwelijk-kan-ik-mensen-nakken' gamers Razz
zoals manhunt 1 maar komt hij ook voor de pc? of later?
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Wo Feb 07, 2007 11:36 am    Onderwerp: Reageer met quote
Nee, PSP, PS2 en Wii only. De trailer:

http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=40198

Lijkt wel een Saw-sfeertje te hebben.
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

Rating: 33
BerichtGeplaatst: Wo Feb 07, 2007 2:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote
De eerste game heeft mij nooit aangetrokken, dus de tweede ook niet. WinkVery Happy
Terug naar boven
Duke
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 16
BerichtGeplaatst: Wo Feb 07, 2007 3:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Gaaf, Manhunt 2. Deel 1 was echt te gruwelijk gewoon. Twisted Evil
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Za Feb 10, 2007 11:40 am    Onderwerp: Reageer met quote
Mensen, wat zien jullie hierin? Neem dan nog liever de GTA serie. Naar mijn mening was daar zelfs als geen bout aan. WinkVery Happy
Terug naar boven
SpawN
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Za Feb 10, 2007 11:51 am    Onderwerp: Reageer met quote
ik vond GTA ook leuker. maar dit is echt een must have als je in een horror sfeer bent Razz
kamer donker maken, geluid hard aan, en maar gamen Razz
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Za Feb 10, 2007 12:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Jammer dat ie niet voor de PC komt hoor ik van veel mensen, op zich vind ik dat ook wel. De graphics zullen denk ik op de Wii, PSP en PS2 niet hoogstaand zijn, en dat heeft dit spel toch wel nodig. Misschien compenseert de wat minder snelle gameplay dat wel met betere graphics, I hope so...
Terug naar boven
android 18
Wannabee
Wannabee

Rating: 4
BerichtGeplaatst: Za Feb 10, 2007 12:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote
het lijkt mij eindelijk niks
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Ma Feb 12, 2007 10:59 am    Onderwerp: Reageer met quote
Wie nou wel? Deze mogen ze van mij helemaal plat aanklagen, zelfs GTA is nog zinvoller. GTA geeft tenminste een idee hoe een gangsterverhaal is in de grote steden in de V.S.
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Shooters Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 2
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende