Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Nederland loot Italië, Roemenië en Frankrijk
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Sport
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Wie gaan er door?
Italië en Nederland
8%
 8%  [ 1 ]
Frankrijk en Nederland
25%
 25%  [ 3 ]
Frankrijk en Italië
66%
 66%  [ 8 ]
Roemenië en Italië
0%
 0%  [ 0 ]
Roemenië en Frankrijk
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 12

Auteur Bericht
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Zo Dec 02, 2007 2:50 pm    Onderwerp: Nederland loot Italië, Roemenië en Frankrijk Reageer met quote
Het Nederlands elftal heeft een loodzware loting voor de groepsfase van het EK voetbal in Zwitserland en Oostenrijk. De ploeg van bondscoach Marco van Basten treft Italië, Frankrijk en Roemenië.

Oranje speelt in groep C als groepshoofd alle duels in Bern. De eerste wedstrijd, op 9 juni, is Nederland - Italië.

Vier dagen later treft Oranje Frankrijk, waarna op 17 juni de laatste groepswedstrijd tegen Roemenië wordt gespeeld. Alle duels van Oranje beginnen om 20.45 uur.

Bron: Nu.nl
Terug naar boven
The Grimreaper
Moderator

BerichtGeplaatst: Zo Dec 02, 2007 3:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Dat wordt bye bye zwaai zwaai 2e ronde, Sad
Terug naar boven
Ice-T
Wannabee
Wannabee

Rating: 3
BerichtGeplaatst: Zo Dec 02, 2007 7:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik ben wel blij met de loting, lekker harde wedstrijden, omdat het eigenlijk voor alle landen een doodspoule is. Frankrijk is niet erg goed, en roemenie moet ook aan de bak. Dus het worden denk ik wel leuke wedstrijden. Ik denk dat alleen italie cker doorgaat, en ik hoop nederland dan, maar kan ook frankrijk worden.
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Zo Dec 02, 2007 11:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ik ga voor frankrijk en italie, hoe graag ik nederland ook door zie gaan...
Terug naar boven
Vinpower
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 25
BerichtGeplaatst: Ma Dec 03, 2007 10:45 am    Onderwerp: Reageer met quote
Voor nederland is elke poule, de poul des doods. Frankrijk is niet goed? ze hadden het toch ver geschopt vorige keer! Maar ik zie NL zeker niet verder komen
Terug naar boven
Kont
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 31
BerichtGeplaatst: Ma Dec 03, 2007 1:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Frankrijk is niet meer zo heel best. Heb aantal wedstrijden gezien en waren beroerd. Blijft een zware poul natuurlijk maar vind wel dat Nederland zeker door moet/kan naar de volgende ronde.
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Di Dec 04, 2007 12:18 am    Onderwerp: Reageer met quote
Tis vrij heavy... Maar wel leuke wedstrijden. Als NL eruit vliegt door Rusland is erger dan door Italië of Frankrijk. Daarnaast is het ook weer juist leuker als NL juist wint van zo'n landen.
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 37
BerichtGeplaatst: Di Dec 04, 2007 11:16 am    Onderwerp: Reageer met quote
Dat word dus hard verliezen xD
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Sport Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1