Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
[Opgelost] MicroSD - MicroSDHC
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Hardware: Overige harde waren
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 45
BerichtGeplaatst: Vr Sep 26, 2008 11:03 am    Onderwerp: MicroSD - MicroSDHC Reageer met quote
Kan iemand mij vertellen wat het verschil tussen deze 2 is? Mijn telefoon is gemaakt voor MicroSD, maar MicroSDHC heeft wel veel meer opslagruimte... Verschilt dit in compactibiliteit, of kan ik ze bijde gebruiken?
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Vr Sep 26, 2008 11:09 am    Onderwerp: Reageer met quote
staat HC niet voor high capacity ofzo ?

http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_memory_cards

even googlen en je weet het binnen 60sec Razz
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Vr Sep 26, 2008 11:12 am    Onderwerp: Reageer met quote
Ze zijn niet altijd compatible met elkaar, sommige apparaten ondersteunen niet SDHC, SD is dus de voorganger en de standaard in telefoons en dat soort apparatuur. Verder zijn ze gewoon hetzelfde, behalve qua capaciteit dan uiteraard.
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 45
BerichtGeplaatst: Vr Sep 26, 2008 3:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote
oke danke... dan ga ik wel voor gewoone MircoSD, geen zin in compactibiliteitsproblemen
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Hardware: Overige harde waren Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1