Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
kan revolver voor ps1 niet meer calibreren
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Sony Console
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mikkie1973
Newbie
Newbie

Rating: 1
BerichtGeplaatst: Zo Aug 17, 2008 12:57 pm    Onderwerp: kan revolver voor ps1 niet meer calibreren Reageer met quote
aleej,

Ik heb dus nog een ps1 in de kast staan en nu heeft mijn zoontje de revolver daarvan gevonden en die wil nu natuurlijk gaan gamen,ik heb sindsdien wel een breedbeeld gekocht(hij werkte eerst prima,op een andere tv)en nu kan ik hem dus niet meer kalibreren,als ik dus kalibreer via scherm van lethal enforcers en ga dan naar de game schiet ik er dus meters naast(en nee ligt nie aan de alcohol :p).
Heeft iemand hier ook problemen mee gehad?(als je je de ps1 kunt herinneren hahaha)

greetzzzzzzz
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Zo Aug 17, 2008 1:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Zit daar 'n sensor of zo bij? Welke game gaat het om?
Terug naar boven
mikkie1973
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Zo Aug 17, 2008 1:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote
nee het gaat nog ouderwets via kabel,het gaat eigenlijk om alle spellen die ik heb "lethal enforcers 1&2,"die hard"
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Zo Aug 17, 2008 4:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Denk dat hij geen 16:9 ondersteunt. Probeer is op 4:3 resolutie te draaien via je TV.
Terug naar boven
mikkie1973
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Zo Aug 17, 2008 7:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote
dat was het eerste wat ik zelf ook al geprobeerd had,hielp jammer genoeg niet
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Sony Console Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1