Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Sony Racistisch of niet?
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Sony Handheld
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Gaat dit plaatje te ver?
Ja
13%
 13%  [ 3 ]
Nee
86%
 86%  [ 20 ]
Totaal aantal stemmen : 23

Auteur Bericht
KitsuneNL
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 13
BerichtGeplaatst: Di Jul 11, 2006 11:44 am    Onderwerp: Sony Racistisch of niet? Reageer met quote
Het volgende plaatje is veel besproken. Persoonlijk vind ik het wel kunnen, wat denken jullie?

Terug naar boven
Vinpower
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 25
BerichtGeplaatst: Di Jul 11, 2006 11:52 am    Onderwerp: Reageer met quote
Ik vind het maar overdreven maar ik kan wel begrijpen dat sommige racistisch opvatten
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Di Jul 11, 2006 11:58 am    Onderwerp: Reageer met quote
Als we zo beginnen kan ik ook wel zeggen: Buitenlanders mogen wel racistische opmerkingen tegen Nederlanders maken, maar andersom mag het niet. Dit plaatje is niet echt racistisch maar is meer van, laat zien wie je bent. De witte PSP doet dan ook zeker niet onder voor de huidige zwarte. Zo kan je ook zeggen, het is racistisch dat alleen Europa een zwarte DS Lite heeft, of, waarom kwam eerst de zwarte PSP? Beetje ver gezocht allemaal...
Terug naar boven
Cypher
Elite
Elite

Rating: 46
BerichtGeplaatst: Di Jul 11, 2006 12:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Z@3 Redrum schreef:
Als we zo beginnen kan ik ook wel zeggen: Buitenlanders mogen wel racistische opmerkingen tegen Nederlanders maken, maar andersom mag het niet. Dit plaatje is niet echt racistisch maar is meer van, laat zien wie je bent. De witte PSP doet dan ook zeker niet onder voor de huidige zwarte. Zo kan je ook zeggen, het is racistisch dat alleen Europa een zwarte DS Lite heeft, of, waarom kwam eerst de zwarte PSP? Beetje ver gezocht allemaal...

Zo denk ik er ook over Z@3 Mr. Green
Terug naar boven
Yoshi
Elite
Elite

Rating: 12
BerichtGeplaatst: Di Jul 11, 2006 12:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik vind het echt bullshit als je daar over gaat zeiken... Confused
Terug naar boven
BuZ_NL
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 30
BerichtGeplaatst: Di Jul 11, 2006 12:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Sluit me aan bij Z@3, als je hierover gaat zeiken, dan bel je zelf een loser, ga dan bomen knuffelen ofzo, of praat met bloempjes in de wei........
Terug naar boven
SpawN
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Di Jul 11, 2006 12:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote
omg doe ff normaal.. er komt een witte psp uit, dus hoezo zou dit rasistisch zijn? zeikerds...
net zoiets als dat gezeik van die negerzoenen toen -_- doe ff normaal.......
Terug naar boven
RazieL
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 5
BerichtGeplaatst: Di Jul 11, 2006 2:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote
het is niet racistisch, de psp's zijn verdewr toch precies hetzelfde. Dus white is equal to black. Dit is juist het tegenovergestelde van racistisch Razz
Terug naar boven
Baas
Administrator

BerichtGeplaatst: Di Jul 11, 2006 2:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ach, 't is te begrijpen dat mensen er moeilijk over doen, maar ik heb absoluut niks tegen die reclame, ik vind 'm juist best goed bedacht
Terug naar boven
The Grimreaper
Moderator

BerichtGeplaatst: Di Jul 11, 2006 5:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote
van die billboard kwam er ook een versie van een zwarte vrouw die een blanke man bij zijn kin pakt, dus dat lijkt mij dan gerechtigdheid T.O.V deze billboard
Terug naar boven
Xboxmaster
Wannabee
Wannabee

Rating: 1
BerichtGeplaatst: Di Jul 11, 2006 11:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ik vind hem wel vet :d tog denk ik dat als je een zwatn bent dat dit niet zo leuk is zon blanke die je smoel dichtknijpt Razz
Terug naar boven
Cloudwalker
Wannabee
Wannabee

Rating: 2
BerichtGeplaatst: Wo Jul 12, 2006 4:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Als je hierover moeilijk gaat doen ben je zelf juist de racist. Een normaal iemand zou hier niets racistisch inzoeken. Het slaat op de zwarte en witte PSP, het is niet racistisch bedoeld.
Terug naar boven
jericho_uec
Wannabee
Wannabee

Rating: 3
BerichtGeplaatst: Do Jul 13, 2006 5:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Quote:

Als je hierover moeilijk gaat doen ben je zelf juist de racist

Niet overdrijven hé. De persoon in kwestie wil onze mening horen en is daarom zelf geen racist.

Ik vind het persoonlijk niet racistisch overkomen. Net zoals vele andere gamers hier.
Terug naar boven
Cloudwalker
Wannabee
Wannabee

Rating: 2
BerichtGeplaatst: Vr Jul 14, 2006 2:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Overdrijven doe je om iets duidelijk te maken. Welke persoon in kwestie heb jij het trouwens over? Degene die over deze advertentie moeilijk doen zien zelf juist overal iets racistisch in.
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 84
BerichtGeplaatst: Vr Jul 14, 2006 3:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Dit is absoluut niet rasistisch, dit heeft meer met een aparte style te maken. Kunstzinnig zou ik het eerder noemen.
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Sony Handheld Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 2
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende