Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Lord of the Rings the Third Age.
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // RTS/RPG
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Minicooper
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 10
BerichtGeplaatst: Wo Nov 10, 2004 11:11 am    Onderwerp: Lord of the Rings the Third Age. Reageer met quote
Nog een LotR spel!!
LotR the third age is een RPG van de Lord of the Rings.
De game bevat alle drie de delen in één. Bij deze game speel je niet met de Helden (zoals bij de andere LotR games) maar met nieuwe characters die je kunt gebruiken aan de kant van The Fellowship of aan de kant van Sauron. Elk personage kan unieke skills leren in melee combat, ranged weaponry, defense en magie.

Op 11 november komt hij uit op: XboX Mr. Green, Gamecube, Playstation en GBA. Ik weet niet of ie dan ook op PC is...

Hier wat screenshots
http://media.gigex.com/ss/2991/screens/2991_05.jpg
http://media.gigex.com/ss/2991/screens/2991_02.jpg
http://media.gigex.com/ss/2991/screens/2991_01.jpg
Ik vind de graphics er vet mooi uit zien... iig beter dan bij LotR the Battle for Middle Earth (zie ander topic).

Geplaatst Wo Nov 10, 2004 12:26 pm:

Hierzo.... best mooi hamsteremoticon

Z@3 +2
Terug naar boven
Aragorn
Godlike
Godlike

Rating: 91
BerichtGeplaatst: Wo Nov 10, 2004 1:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote
pff niet op pc dus niet belangrijk Mr. Green

neh, ziet er wel aardig uit alleen denk ik soms dat die rpg elementen gaan moeten wijken voor een spel dat meer lijkt op LOTR/ROTK van EA
Terug naar boven
Janneman Robinson
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 11
BerichtGeplaatst: Wo Nov 10, 2004 1:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ziet er cker mooi uit.. mini weet je het verhaal erachter ook?? tgaat tog verder waar de films zeg maar ophouden??
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Wo Nov 10, 2004 1:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote
het heeft wel een klein verband met de films maar de gebeurtenissen zullen niet exact hetzelfde zijn.
Terug naar boven
[DemoniC][EVL]
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Wo Nov 10, 2004 1:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Janneman Robinson schreef:
ziet er cker mooi uit.. mini weet je het verhaal erachter ook?? tgaat tog verder waar de films zeg maar ophouden??

nee, het spel loopt samen met de films, maar je bent nu een soort '3e partij' je zult dus bijv ook the fellowship kunnen tegenkomen enzo, en ze proberen te helpen, dan wel tegen te houden. Je zult verder ook veel quest krijgen die te maken hebben met gebeurtenissen uit de films.
Terug naar boven
RazieL
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 5
BerichtGeplaatst: Wo Nov 10, 2004 1:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Zeg maar de reservebank van the fellowship Razz
Terug naar boven
SpawN
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Wo Nov 10, 2004 2:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote
niet op de pc, dus heel belangrijk Wink egt uber vet lijkt me die.... gaat zeker halen...~!
Terug naar boven
Baas
Administrator

BerichtGeplaatst: Wo Nov 10, 2004 3:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote
RazieL schreef:
Zeg maar de reservebank van the fellowship Razz

hmm, wijkt dan wel erg af van de originele verhaallijn... ik zou liever gewoon leden van the fellowship willen besturen.......
Terug naar boven
RazieL
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 5
BerichtGeplaatst: Wo Nov 10, 2004 3:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote
mja, maar dat verhaal kent iedereen al. niemand weet wat er met de reservebank is gebeurt dus dat brengt tog weer wat meer spanning.
mss lopen ze op 't eind van 't spel in een moeras en stikken ze. da's tog verassend, maar bij de echte fellowship kan dat dus nie gebeuren
Terug naar boven
Minicooper
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 10
BerichtGeplaatst: Wo Nov 10, 2004 5:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Je krijgt zegmaar meer het gevoel dat je een willekeurig persoon bent die leeft in die omgeving! Dat lijkt mij wel vet Mr. Green
Terug naar boven
Janneman Robinson
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 11
BerichtGeplaatst: Wo Nov 10, 2004 8:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote
he dat is leuk Very Happy Mr. Green Very Happy dat hebben ze vast niet uit een boek gehaald Wink
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // RTS/RPG Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1