| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Minicooper
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Wo Nov 10, 2004 11:11 am Onderwerp: Lord of the Rings the Third Age. |
|
|
|
Nog een LotR spel!!
LotR the third age is een RPG van de Lord of the Rings.
De game bevat alle drie de delen in één. Bij deze game speel je niet met de Helden (zoals bij de andere LotR games) maar met nieuwe characters die je kunt gebruiken aan de kant van The Fellowship of aan de kant van Sauron. Elk personage kan unieke skills leren in melee combat, ranged weaponry, defense en magie.
Op 11 november komt hij uit op: XboX , Gamecube, Playstation en GBA. Ik weet niet of ie dan ook op PC is...
Hier wat screenshots
http://media.gigex.com/ss/2991/screens/2991_05.jpg
http://media.gigex.com/ss/2991/screens/2991_02.jpg
http://media.gigex.com/ss/2991/screens/2991_01.jpg
Ik vind de graphics er vet mooi uit zien... iig beter dan bij LotR the Battle for Middle Earth (zie ander topic).
Geplaatst Wo Nov 10, 2004 12:26 pm:
Hierzo.... best mooi
Z@3 +2 |
|
| Terug naar boven |
|
|
Aragorn
Godlike

|
Geplaatst: Wo Nov 10, 2004 1:02 pm Onderwerp: |
|
|
|
pff niet op pc dus niet belangrijk
neh, ziet er wel aardig uit alleen denk ik soms dat die rpg elementen gaan moeten wijken voor een spel dat meer lijkt op LOTR/ROTK van EA |
|
| Terug naar boven |
|
|
Janneman Robinson
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Wo Nov 10, 2004 1:19 pm Onderwerp: |
|
|
|
| ziet er cker mooi uit.. mini weet je het verhaal erachter ook?? tgaat tog verder waar de films zeg maar ophouden?? |
|
| Terug naar boven |
|
|
Z@3 Redrum
Evil Gamer

|
Geplaatst: Wo Nov 10, 2004 1:21 pm Onderwerp: |
|
|
|
| het heeft wel een klein verband met de films maar de gebeurtenissen zullen niet exact hetzelfde zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
[DemoniC][EVL]
Evil Gamer

|
Geplaatst: Wo Nov 10, 2004 1:43 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Janneman Robinson schreef: | | ziet er cker mooi uit.. mini weet je het verhaal erachter ook?? tgaat tog verder waar de films zeg maar ophouden?? |
nee, het spel loopt samen met de films, maar je bent nu een soort '3e partij' je zult dus bijv ook the fellowship kunnen tegenkomen enzo, en ze proberen te helpen, dan wel tegen te houden. Je zult verder ook veel quest krijgen die te maken hebben met gebeurtenissen uit de films. |
|
| Terug naar boven |
|
|
RazieL
Evil Gamer

|
Geplaatst: Wo Nov 10, 2004 1:50 pm Onderwerp: |
|
|
|
Zeg maar de reservebank van the fellowship  |
|
| Terug naar boven |
|
|
SpawN
Evil Gamer

|
Geplaatst: Wo Nov 10, 2004 2:23 pm Onderwerp: |
|
|
|
niet op de pc, dus heel belangrijk egt uber vet lijkt me die.... gaat zeker halen...~! |
|
| Terug naar boven |
|
|
Baas
Administrator

|
Geplaatst: Wo Nov 10, 2004 3:36 pm Onderwerp: |
|
|
|
| RazieL schreef: | Zeg maar de reservebank van the fellowship  |
hmm, wijkt dan wel erg af van de originele verhaallijn... ik zou liever gewoon leden van the fellowship willen besturen....... |
|
| Terug naar boven |
|
|
RazieL
Evil Gamer

|
Geplaatst: Wo Nov 10, 2004 3:41 pm Onderwerp: |
|
|
|
mja, maar dat verhaal kent iedereen al. niemand weet wat er met de reservebank is gebeurt dus dat brengt tog weer wat meer spanning.
mss lopen ze op 't eind van 't spel in een moeras en stikken ze. da's tog verassend, maar bij de echte fellowship kan dat dus nie gebeuren |
|
| Terug naar boven |
|
|
Minicooper
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Wo Nov 10, 2004 5:32 pm Onderwerp: |
|
|
|
Je krijgt zegmaar meer het gevoel dat je een willekeurig persoon bent die leeft in die omgeving! Dat lijkt mij wel vet  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Janneman Robinson
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Wo Nov 10, 2004 8:53 pm Onderwerp: |
|
|
|
he dat is leuk dat hebben ze vast niet uit een boek gehaald  |