| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
BuZ_NL
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Vr Sep 17, 2004 7:10 pm Onderwerp: Illegale Server WoW. |
|
|
|
Heej,,
weet iemand nog een link naar een illegale server voor world of warcraft?
en eventuele info???
alvast bedankt!!!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Janneman Robinson
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Di Dec 14, 2004 4:11 pm Onderwerp: |
|
|
|
| volgens mij wordt je als "illegale"gebruiker daaro verwijdert |
|
| Terug naar boven |
|
|
ErnieCool
Evil Gamer

|
Geplaatst: Di Dec 14, 2004 5:44 pm Onderwerp: |
|
|
|
die zijn er naar mijn weten niet .. aangezien je niet ff een wowservertje thuis draait op je pctje.. ik had wel een lan versie gevonden maar die hebben we helaas niet aan de praat gekregen, aangezien de wow versie die wij hadden nieuwer was dan de versie die je nodig had voor die server, en om die versie te krijgen moesten we een of andere oude bagger versie downloaden en daarna nog 1,5 gb aan updates ofzo en dat van een russische server met 3 kb/s dus dat ging lekker xD...niet dus ^^
maar als je een illegale server vindt om op te spelen todat retail er is roep me dan ff  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Sphinxx
Evil Gamer

|
Geplaatst: Di Dec 14, 2004 5:46 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Ik hoorde op school meerdere keren het woord Gehackte WoW server vallen Ik heb er zelf geen interesse in maar ik zal het is navragen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
ErnieCool
Evil Gamer

|
Geplaatst: Di Dec 14, 2004 5:49 pm Onderwerp: |
|
|
|
mjah er waren illage server voor een hele oude versie waar je alleen kon vechten maar waar verder armor, quests, spells en alles nog niet werkte. dus dat is bagger
maar als er een is zou dat super vet zijn, aangezien ik en 2 clanmates van mij niet in de beta zitten maar wel graag willen spelen alvast... ik kan dan nog af en toe spelen op de account van een klasgenoot maar samen spelen is veel vetter. |
|
| Terug naar boven |
|
|