Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Flash vraagje
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Designing & Pics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
El_L4mor
Elite
Elite

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2005 1:51 pm    Onderwerp: Flash vraagje Reageer met quote
ik probeer een menuutje te maken in flash... Ik heb twee knoppen (vierkanten met text in) naast mekaar gezet in een nieuwe flash file, en nu wil ik dat als je met de muis over één van de vierkanten gaat, dat de kleur verandert, en dat de vierkanten werken als links (alsje er op klikt, ga je naar een andere pagina). Alleen heb ik geen idee hoe dit moet... Zou iemand ff een klein tutorialletje kunnen geven/maken ofzo?

Thx
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2005 4:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Moet je er een button van maken en dan kan je 4 frames maken (over, click etc). Links kun je maken door het toevoegen van een action (add url)
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Designing & Pics Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1