Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Nieuw beeldscherm
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Hardware: Videokaarten, Beeldkannonnen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Zupp
Elite
Elite

Rating: 80
BerichtGeplaatst: Do Apr 27, 2006 5:29 pm    Onderwerp: Nieuw beeldscherm Reageer met quote
Om mijn 17' CRTje maar eens te vervangen zoek ik een andere. Ik had deze op het oog:

Code:
[b]Samsung 940BF[/b]
Beeldgrootte:   19 "
max. Resolutie:   1280 x 1024 
Input connector:   D-Sub / DVI-D 
Contrast ratio:   700 :1
Helderheid:   300 cd/m2
max. Vert. freq.:   56-75 Hz 
Reactietijd:   2 ms (samsung website staat 4ms gtg)
Muurbevestiging:   Ja 
Pixel pitch:   0.294 mm
max. Hor. freq.:   30-81 kHz 
Gewicht:   5.5 kg 
Afmeting:   (bxhxd) 408x408x200
Grof gezegd een 400 euro met pixelgarantie

Maar ben niet echt thuis in de beeldenwereld, dus is de vraag; is dit een goede koop. Kan er weinig reviews over vinden, maar heb goede ervaringen met Samsung beeldschermen. Zo ja waarom, zo nee, alternatieven? Enige eisen die ik stel is dat het een degelijk merk is (geen merkloze troep met vage garantie bepalingen), 19 inch en <8ms responsetijd.
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Do Apr 27, 2006 5:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Samsung, zeker goed merk, responsetijd tussen 2 en 4 is overigens verwaarloosbaar, dat verschil zie je dus never nooit. In principe wordt vanaf de 8 ms het verschil toch wel zichtbaar in de responsetijd. 2 ms is gewoon overkill dus dat verschil maakt eventueel niets uit.
Terug naar boven
BuZ_NL
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 30
BerichtGeplaatst: Do Apr 27, 2006 6:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Me broer heeft een maand geleden een 19" Samsung gehaald bij de Media Markt voor 299 euro, ik zal ff de type enz. opzoeken.
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Wo Mei 24, 2006 9:12 am    Onderwerp: Reageer met quote
Zeker vanaf 5 dooie pixels krijg je een nieuwe, maar toch die Mediamarkt medewerkers schrijven er gewoon 5 op dan... goeie service daar =) (had ik tenminste met mijn monitor, had 3 dooie pixels schreven ze er 5 op)
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 45
BerichtGeplaatst: Wo Mei 24, 2006 10:23 am    Onderwerp: Reageer met quote
Even van Audio/Hifi naar Videokaarten/beeldkannonen verplaatst
Terug naar boven
Zupp
Elite
Elite

Rating: 80
BerichtGeplaatst: Wo Mei 24, 2006 4:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Heb nog niks gekocht. Het paneel wat in deze monitor gebruikt is heeft een mindere beeldkwaliteit dan andere panelen, daar tegen over staat wel de lagere responsetijd, maar ik twijfel nog.
Terug naar boven
nelis44
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 54
BerichtGeplaatst: Do Mei 25, 2006 9:05 am    Onderwerp: Reageer met quote
ligt eraan waarvoor je het gaat gebruiken om echt te gamen moet je wel proberen een laag response tijd te hebben. Maar als de response tijd iets hoger ligt rond 6 ofzo maar kwaliteit veel beter zou je daar ook voor kunnen gaan.
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Do Mei 25, 2006 11:17 am    Onderwerp: Reageer met quote
Als je maar onder de 4 á 8 blijft is het goed zat met een resolutie van 1280x1024 minimaal. Tegenwoordig zou ik ook zeker 19 inch pakken ipv 17 inch. Verschil in prijs is vrij miniem.
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Hardware: Videokaarten, Beeldkannonnen Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1