Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
alle sims 2 uitbreidingspaketten
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Race/simulation
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Aria
Newbie
Newbie

Rating: 1
BerichtGeplaatst: Za Aug 12, 2006 11:11 am    Onderwerp: alle sims 2 uitbreidingspaketten Reageer met quote
ik al die sims spellen gedownload... ik heb sims 2 geinstaleerd... maar als ik de rest wil instaleren zegt ie na et instaleren...

Dit product zorgt er nu voor dat je huidige installatie up-to-date wordt.
ok.. dan zegt ie: plaats disc 4 van sims 2 ok verder te gaan...

ik doe dat dat.. maar elke x als ik op ok ofzo druk gebeurt er nix Confused please wie kan me helpen Razz
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Za Aug 12, 2006 11:14 am    Onderwerp: Reageer met quote
Je moet een crack hebben daarvoor. www.gamecopyworld.com
Terug naar boven
Aria
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Za Aug 12, 2006 11:20 am    Onderwerp: Reageer met quote
Z@3 Redrum schreef:
Je moet een crack hebben daarvoor. www.gamecopyworld.com

dan doet ie et alsnog nie Confused ....
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Za Aug 12, 2006 11:25 am    Onderwerp: Reageer met quote
Heb je de crack(s) ook na de installatie van de expansions over de normale game.exe files geplaatst? Of gebruik je iso's die je inlaad met daemon tools?
Terug naar boven
Aria
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Za Aug 12, 2006 11:27 am    Onderwerp: Reageer met quote
Z@3 Redrum schreef:
Heb je de crack(s) ook na de installatie van de expansions over de normale game.exe files geplaatst? Of gebruik je iso's die je inlaad met daemon tools?

met deamon tools.... ik had de expansions geinstalleerd... toen deed ik de crack...
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Za Aug 12, 2006 11:37 am    Onderwerp: Reageer met quote
Volgens mij moet je alleen de originele sims2.exe file vervangen, of je moet enkel de daemon tool file gebruiken en mounten tijdens het opstarten van het spel, niet allebei geloof ik.
Terug naar boven
Aria
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Za Aug 12, 2006 11:42 am    Onderwerp: Reageer met quote
Z@3 Redrum schreef:
Volgens mij moet je alleen de originele sims2.exe file vervangen, of je moet enkel de daemon tool file gebruiken en mounten tijdens het opstarten van het spel, niet allebei geloof ik.

eerst deed ik ook alleen de d-tool maar dat werkte nie Confused... dus ik deed de crack ook nog voor de zekrheid Razz
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 12:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote
probeer gewoon diverse images te mounten. Ik denk dat als je een expansion speelt, dat je dan het image van de expansion moet mounten en niet die van The Sims 2 zelf.
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Race/simulation Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1