Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Breedbeeld TFT vraag
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Hardware: Videokaarten, Beeldkannonnen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
->ShibbY<-
Advanced
Advanced

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Za Sep 23, 2006 5:47 pm    Onderwerp: Breedbeeld TFT vraag Reageer met quote
Zou iemand mij kunnen vertellen of onze oude nViDIA Geforce3 Titanium 200 een breedbeeld tft ( LG 19" WIDE TFT L194WT-SF ) aankan? Ik heb een beetje info opgezocht over de kaart maar nergens staat het vermeld. (OF ik kijk niet goed, maar daar ga ik ff niet van uit Wink )

Bij voorbaat bedankt!
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Za Sep 23, 2006 8:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Als er een DVI poort op zit kan dat wel, ik weet zo niet of er stekkers zijn die van analoog naar DVI kunnen, andersom kan het in ieder geval zeker wel. Verder kan dat gewoon hoor, die resoluties kunnen als het goed is tot 2048 pixels in de breedte. De resolutie kun je aanpassen aan je breedbeeld wensen.
Terug naar boven
->ShibbY<-
Advanced
Advanced

BerichtGeplaatst: Zo Sep 24, 2006 11:25 am    Onderwerp: Reageer met quote
Ik vroeg me dus ook al af of het mogelijk is een AGP -> DVI stekker (als deze bestaat?) te gebruiken, maar kun je een analoog signaal digitaliseren d.m.v een stekkertje?
Terug naar boven
Duke
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 14
BerichtGeplaatst: Zo Sep 24, 2006 11:44 am    Onderwerp: Reageer met quote
Ik weet niet welk merk Geforce 3 je hebt, maar vrijwel iedere Geforce 3 heeft een DVI uitgang. (op enkele modellen na)

Maar het is zeker aan te raden om deze daarop aan te sluiten.
D-Sub -> DVI adapters zijn er wel degelijk, deze zijn echter wél vrij prijzig.. (€ 11-)

http://www.graficall.nl/Product~id~4291-D-Sub-to-DVI-Converter.aspx
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Zo Sep 24, 2006 11:47 am    Onderwerp: Reageer met quote
Er zijn er wel, maar in zeer minieme mate: http://www.lindy.com/us/productfolder/04/41223/index.php Je output zal wel gewoon analoog blijven, en dus niet DVI.
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Hardware: Videokaarten, Beeldkannonnen Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1