Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
[DS] Jump superstars.
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Nintendo Handheld
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bazzel
Wannabee
Wannabee

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Di Mrt 07, 2006 2:57 pm    Onderwerp: [DS] Jump superstars. Reageer met quote
Aangezien ik geen topic kon vinden, hier een Jump superstars topic! Het lijkt me echt leuk! But theres 1 problem, misschien komt ie niet naar Europa vanwege de verschillende developers. Konami, Atari en meer Crying or Very sad . Nouja, lijkt me echt cool, de Smash Bros melee manier! Dit keer met mij lievelings character: Goku! Wat is jullie lievelings character?
Naruto is ook wel vet, maar Goku blijft me topper! Mr. Green
Terug naar boven
Necrocide07
Elite
Elite

Rating: 10
BerichtGeplaatst: Di Mrt 07, 2006 3:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Was toch al heel lang bekent dat hij niet hier heen zou komen? Maarja, ik vind die ninja van Naruto wel vet, hoe die ook heet Razz
Terug naar boven
[DemoniC][EVL]
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 08, 2006 7:36 am    Onderwerp: Reageer met quote
Necrocide05 schreef:
Was toch al heel lang bekent dat hij niet hier heen zou komen? Maarja, ik vind die ninja van Naruto wel vet, hoe die ook heet Razz

DIE ninja van naruto... het zijn allemaal ninja's in naruto, zo goed als elk karakter Razz
Terug naar boven
Necrocide07
Elite
Elite

Rating: 10
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 08, 2006 12:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote
[DemoniC][EVL] schreef:

DIE ninja van naruto... het zijn allemaal ninja's in naruto, zo goed als elk karakter Razz

Ik ben dan ook geen Naruto fanaat Wink

Maarja, deze dus
Terug naar boven
Donekillin
Trainee
Trainee

Rating: 2
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 08, 2006 6:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote
K vind Sasuke dus echt zo'n Vegeta figuur XD. Maarja t probleem ligt gewoon aan de rechten die verspreid zijn. Dragonball Z bij CN, Yugioh bij Jetix enz. Ik zou de game graag willen importeren ofzo, maar k heb het geld er niet voor Embarassed
Terug naar boven
Bazzel
Wannabee
Wannabee

BerichtGeplaatst: Do Mrt 09, 2006 3:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Quote:
Yugioh bij Jetix
Yugioh bij Konami.
Terug naar boven
Donekillin
Trainee
Trainee

BerichtGeplaatst: Do Mrt 09, 2006 7:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote
De TV rechten niet Laughing , mja Bandai heeft DBZ. Dus dat gaat inderdaad een probleem worden. Importeren is de enige keus die je hebt.
Terug naar boven
KitsuneNL
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 13
BerichtGeplaatst: Vr Sep 29, 2006 8:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Donekillin schreef:
De TV rechten niet Laughing , mja Bandai heeft DBZ. Dus dat gaat inderdaad een probleem worden. Importeren is de enige keus die je hebt.

Is dat de rede dat deze game niet naar Europa en Amerika komt? Best zonde eigenlijk Sad
Terug naar boven
Donekillin
Trainee
Trainee

BerichtGeplaatst: Za Sep 30, 2006 3:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Zomg bump ^^, maarja dat zou uiteindelijk gewoon de reden zijn geweest. Licentie rechten is altijd een probleem geweest en dat is gewoon jammer. Eigenlijk zou ik Jump Superstars moeten raten tijdens Abunai '06 Razz
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Nintendo Handheld Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1