Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
New Edition PSP
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Sony Handheld
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Cookie Monster
Advanced
Advanced

Rating: 2
BerichtGeplaatst: Do Okt 26, 2006 7:17 pm    Onderwerp: New Edition PSP Reageer met quote
Oi,

Een kameraad van mijn had een PSP gekocht, maarjah, ik vin da ding nie zo veel aan opzich, want als ik nu zoon ding koop, zul je net zien dat er volgende maand al weer wa nieuws is, dus, weet iemand of er toevallig een PSP2 uitkomt ofzo?

Grtzz,
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Do Okt 26, 2006 8:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Komt niet, heeft Sony nog niet aangekondigd. Er gingen geruchten, maar voorlopig komt er geen. Waarom vind je hem btw niet leuk en wacht je wel op een 2e versie?
Terug naar boven
Sule
Advanced
Advanced

Rating: 24
BerichtGeplaatst: Do Okt 26, 2006 8:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Omdat de DS Lite tien keer vetter is dan de Phat en hij geen zin heeft te eindiggen met een PSP Phat Wink
Terug naar boven
Cookie Monster
Advanced
Advanced

Rating: 2
BerichtGeplaatst: Vr Okt 27, 2006 11:09 am    Onderwerp: Reageer met quote
Muwahahahahaha..Razz Goed relaxt Sule.. Razz

Nee, ff ''Ontopic''.

Ik zit niet te wachten op een PSP2.. Ik zal ff mijn verhaal aan jullie vertellen..Very Happy

Op een dag kocht ik een GameBoy Color..Razz Een kameraad van me (Duke) wist toen ik da kut ding net had, dat er over een half jaar al weer een niewe Gameboy uit zou komen, en hij had gelijk.. Dus, stel dat ik die PSP koop, zal je net zien dat er een maand later (bijvoorbeeld!!) een PSP2 uit komt.. En da vink zonde van me cente, dan wacht ik liever ff..

Maar al vast bedankt, ik wacht wel tot Sinterklaas, en vraag ik zun ding aan die ouwe mens! Razz (A) Mr. Green

Grtzz
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Sony Handheld Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1