Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Need For Speed: Carbon Demo
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Race/simulation
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Kont
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 31
BerichtGeplaatst: Za Okt 28, 2006 3:20 pm    Onderwerp: Need For Speed: Carbon Demo Reageer met quote
Is deze game niet boeiend genoeg of hebben jullie nog niet gezien dat er een demo voor is? Wink Ennieweej er is dus een demo uit, ben em nu aan het installeren, zal zo wat screens posten en laten weten hoe die is!

Demo: http://www.gamershell.com/download_16174.shtml
Terug naar boven
The Grimreaper
Moderator

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Za Okt 28, 2006 3:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Heb hem een half uur gespeeld en toen had k het wel gezien, te veel ''been there, done that'' gevoel dat k ervan kreeg
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 45
BerichtGeplaatst: Za Okt 28, 2006 3:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote
401 To Many Users... Rolling Eyes Kijk morgen wel.
Terug naar boven
Kont
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 31
BerichtGeplaatst: Za Okt 28, 2006 3:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Paar screens:

Ik vind 't wel een lachen game, hij loopt soepeler dan NFSMW. Het ziet er grafisch allemaal wel goed uit behalve de omgeving(weg enzo) vind ik nog beetje matig. Maarja het is ook nog maar een demo. Die Canyon Race is opzich wel grappig maar de andere 2 races zijn gewoon circuit en drift(wat nu wel moeilijker is). Had gehoopt op iets met politie ofzo(zit er nu toch ook weer in?) net zoals bij NFSW demo, maarja. Leuk nieuwtje is dat zoals je op de screens kunt zien je de grootte en breedte van de banden kunt veranderen en ook het een en ander aan de velgen. Voor de rest kun je ook de motorkap, voor en achterbumper en zijskirts veranderen. Je kunt het dak verlagen. Wel een leuk spel!

Z@3 +1
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Za Okt 28, 2006 6:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Dat lijkt me nu echt een schrale game, het blijft gewoon hetzelfde, wat meer pimp, wat betere graphics, maar nog steeds een matige gameplay. Toch jammer eigenlijk.
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Za Okt 28, 2006 9:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote
had veel meer verwacht, een teleurstellend gevoel, wat je tegenwoordig wel vaker krijgt van games... en jeroen haalt de woorden uit me mond... het blijft gwn het zelfde idd
ze moeten eens wat nieuws verzinnen ;/ het word eentonig
Terug naar boven
Jakfire
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 5
BerichtGeplaatst: Zo Okt 29, 2006 12:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote
De game ziet er netjes uit, en ik zal hem zeker gaan halen als hij goed word ontvangen. Eerst ga ik ook nog de beoordelingen bekijken of het wel écht iets voor me is.
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Ma Okt 30, 2006 4:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Nou, kopen zou ik het niet, downloaden is het wel waard Razz
Terug naar boven
Jakfire
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 5
BerichtGeplaatst: Ma Okt 30, 2006 5:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ach ja, ik ben btw ook niet écht zo'n fan van race-games. Razz
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Race/simulation Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1