Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
[OPGELOST] [Opgelost] Sims 2, kan niet bouwen
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Race/simulation
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Neo
Godlike
Godlike

Rating: 49
BerichtGeplaatst: Vr Jan 26, 2007 7:32 pm    Onderwerp: Sims 2, kan niet bouwen Reageer met quote
Gedownloade versie, bouwen lukt niet..
Is het mogelijk dit te fixen zonder zelf de Sims 2 te moeten kopen voor 60 euro? Heb al vanalles geprobeerd maar niks lukt Sad
Thnx!!
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Vr Jan 26, 2007 9:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Denk dat je de verkeerde crack/patch oid hebt geinstalleerd.
Terug naar boven
Duke
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 14
BerichtGeplaatst: Vr Jan 26, 2007 10:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Dat je niet kunt bouwen komt inderdaad doordat je een verkeerde crack / mini image gebruikt.
Deze crack zou moeten werken, ook met het bouwen.

Ik heb 'm ff geupload naar Rapidshare.

http://rapidshare.com/files/13536168/Sims2_NoCD.rar.html

Laat even weten of deze wel goed werkt bij jou.

Laatst aangepast door Duke op Vr Jan 26, 2007 10:32 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Neo
Godlike
Godlike

Rating: 49
BerichtGeplaatst: Vr Jan 26, 2007 10:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Hmmg idd ik had een patch maar daarbij werkte bouwen niet... toen gebruikte ik de goeie image zonder de ouwe crack te verwijderen, en dat werkte dus niet maar is nu dus wel gelukt Smile
Mn zusjes dreigden al bijna het spel te kopen Razz
Thnx opgelost Smile
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

Rating: 33
BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2007 10:31 am    Onderwerp: Re: Sims 2, kan niet bouwen Reageer met quote
Neo schreef:
Gedownloade versie, bouwen lukt niet..
Is het mogelijk dit te fixen zonder zelf de Sims 2 te moeten kopen voor 60 euro? Heb al vanalles geprobeerd maar niks lukt Sad
Thnx!!

Ik denk dat het handiger is als je via het internet eens gaat speuren, daar lopen namelijk heel wat goedkope originele games rond. Ik heb bijvoorbeeld Morrowind - The Game of the Year Edition voor de Xbox via Marktplaats gekocht voor maar 15 euro incl verzending. De versie schijnt daarom ook best zeldzaam te zijn. WinkVery Happy
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Race/simulation Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1