Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Handheld met bewegingssensor? Nieuwe DS?
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Nintendo Handheld
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Baas
Administrator

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 11, 2007 8:11 pm    Onderwerp: Handheld met bewegingssensor? Nieuwe DS? Reageer met quote
Er schoot me net een idee voor dit topic tebinnen Cool

Nu Nintendo met de Wii een revolutionair besturingssysteem in handen heeft, zou de volgende stat volgens mij zomaar kunnen zijn dat een eventuele opvolger van de Nintendo Dual Screen ook dergelijke mogelijkheden krijgt.

Misschien zijn er meer mensen die er zo over denken... Post in dit topic jouw mening over bewegingssensoren in de DS én eventuele andere nieuwigheden in een nieuwe DS.
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 11, 2007 8:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote
En dan denk je dat dit via de pen gebeurt of waarmee? 'n sensor op je vinger oid? Ik weet niet of het simpel mogelijk is aangezien je dan wel interference of zo kan krijgen, vooral buiten met veel licht.
Terug naar boven
Baas
Administrator

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 11, 2007 8:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote
de game besturen via sensoren in je ds Surprised dat je je ds beweegt in de richting waar je heen wilt
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 11, 2007 9:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote
en als je dan heel ver naar rechts wilt Razz Moet je dan 100 meter lopen? Of bedoel je meer kantelen?
Terug naar boven
RazieL
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 5
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 11, 2007 9:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote
je kan t wel laten kantelen, maar dan moet je eigenlijk mee bewegen als je nog rechtopp t scherm wilt kijken Razz
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 11, 2007 11:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Volgens mij wordt het 3 maal niets, omdat ik denk dat de meeste echt wille button bashe xD
Terug naar boven
Necrocide07
Elite
Elite

Rating: 10
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 11, 2007 11:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote
er zat toch zo'n ding bij wario ware voor de gba ?
Terug naar boven
Vinpower
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 25
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 12, 2007 9:22 am    Onderwerp: Reageer met quote
Ja zoiets bestaat toch al? Met een motion sensor... alleen het ziet er debiel uit, zoals raziel al zei dan moet je mee bewegen anders krijg je verkeerde lichtinval^^
Terug naar boven
Sule
Advanced
Advanced

Rating: 24
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 12, 2007 3:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Wario spel op de GBA gebruikte het. Vorige week tijdens GDC heeft Miyamoto in een interview gezegd dat hij oorspronkelijk een ingebouwde gyroscoop in de DS wilde. Blijkbaar is het geschrapt vanwege de kosten. Er zijn wel Homebrew versies en een paar simpele spelletjes die er gebruik van maken.
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Nintendo Handheld Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1