| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Baas
Administrator

|
Geplaatst: Do Mrt 29, 2007 5:46 pm Onderwerp: Vanaf heden: Verbod op warez (ook muziek) |
|
|
|
Beste forumleden,
na overleg met moderators en administrators van dit forum is besloten om vanaf nu alle links naar lokaties met illegaal (auteursrechtelijk beschermd) materiaal (games, software en muziek) te verbieden.
Hiertoe is besloten omdat Evilgamerz steeds meer afhankelijk wordt van ontwikkelaars. Het is op zijn zachtst gezegd lullig om games gratis te ontvangen terwijl er op het forum driftig illegale versies worden gebruikt. Daarom zullen topics waarin links etc. voorkomen vanaf nu direct door de beheerders gesloten, met opgaaf van reden.
Met vriendelijke groet,
moderators en admins Evilgamerz
Laatst aangepast door Baas op Do Mrt 29, 2007 6:36 pm, in toaal 2 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
SpawN
Evil Gamer

|
Geplaatst: Do Mrt 29, 2007 5:49 pm Onderwerp: |
|
|
|
aiiiii..... kan je wel 1 topic open laten? dan vraag je gewoon naar dat nummer, en dan zegt iemand die die heeft:
Ja heb ik, spreek me aan op msn
*(o.i.d.) |
|
| Terug naar boven |
|
|
Voltrix
Evil Gamer

|
Geplaatst: Do Mrt 29, 2007 6:16 pm Onderwerp: |
|
|
|
| iemand vraagt naar een nummer, je geeft alleen naam en geen download link? |
|
| Terug naar boven |
|
|
Z@3 Redrum
Evil Gamer

|
Geplaatst: Do Mrt 29, 2007 6:20 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Ja, laat dat ene topic gewoon open, niet te veel zeiken -_- Vind dit weer 'n beetje overdreven, kom op, limewire is niet illegaal, zelfde geldt voor muziek. Imo is het legaal. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Sphinxx
Evil Gamer

|
Geplaatst: Do Mrt 29, 2007 6:25 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Het gaat er in het "Ik zoek dit en dat nummer topic" natuurlijk ook over om namen van nummers te vinden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Baas
Administrator

|
Geplaatst: Do Mrt 29, 2007 6:33 pm Onderwerp: |
|
|
|
dat kan wel, maar links niet
@ Jeroen: limewire zelf is niet illegaal, het gaat net als bij alle warez om de schending van het auteursrecht |
|
| Terug naar boven |
|
|