Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Nieuw PC?
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Hardware: Cpu's, mobo's, memory en hifi
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 30, 2007 3:25 pm    Onderwerp: Nieuw PC? Reageer met quote
Beste mede EG'ers, ik ben van plan om misschien een heel nieuw systeem aan te schaffen, iemand een idee wat voorn 1? mijn buget

€800
Ik weet dat het niet echt veel is maar iedereen heeft zo zijn eigen buget...
alleen een kast, ik heb geen behuizing

wat ik zelf heb;
Headset, toetsenbord, muis, monitor...

Zou iemand ff de tijd kunnen nemen en een computertje samen te stellen ik zou het heel erg op prijs stellen!

Mvg,

Voltrix

Laatst aangepast door Voltrix op Za Mrt 31, 2007 8:01 am, in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
BarthezZ
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 38
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 30, 2007 4:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote
mwah, wat is het doel waar het voor is etc? is handig om rekening mee te houden tijdens het samen stellen...
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 30, 2007 4:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Gamen, later mee designen, multimedia zeg maar
Terug naar boven
BarthezZ
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 38
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 30, 2007 4:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote
tja dan kom je niet echt heel erg ver met 650 euro... als je iets degelijks wilt...
Kzal even kijken of ik iets kan samenstellen amar loop waarschijnlijk vast, ff kijken iig..
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 30, 2007 5:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Idd, multimedia moet je wel wat beters voor hebben. Ga in ieder geval voor een goedkope Intel Duo Core, maar goed, dan ga je al gelijk snel omhoog. AMD kiezen voor die doeleinden is niet echt de beste keuze gezien de multimedia prestaties die wat minder zijn. Verder minstens 1 gig (liefst eigenlijk ook 2 voor de toekomst maar kan je uitbreiden) en verder gewoon de prijzen van het mobo, HDD etc laag houden. Videokaart, ja, je kan laag beginnen, maar dan krijg je ook weinig prestaties natuurlijk.

Geplaatst Vr Mrt 30, 2007 5:04 pm:

Op http://www.sallandautomatisering.nl/ heb je aardig wat kant-en-klare PC's die je eventueel kunt aanschaffen. Zelfbouw kom je amper goedkoper uit denk ik.
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Za Mrt 31, 2007 8:01 am    Onderwerp: Reageer met quote
Oke, buget is omhoog gekrikt naar 800 : )
Terug naar boven
Jakmad
Wannabee
Wannabee

Rating: 1
BerichtGeplaatst: Za Mrt 31, 2007 3:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Zelfbouw=duurder maar weet je zeker dat je hebt wat je wilt

Kant en klaar=Of een hele goeie video kaart en slecht geheugen, of andersom. En als er daar niks mee is, ligt het wel aan iets anders.

Ik zelf doe meestal aan zelfbouw, kan je zelf alles beslissen. Maar je bent wel duurder uit ja.
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Za Mrt 31, 2007 5:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Zelf bouw duurder? maak je een grapje ofzo? lol
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Zo Apr 01, 2007 12:45 am    Onderwerp: Reageer met quote
Hoezo ben je dan duurder uit. Ligt er maar net aan wat voor componenten je koopt, maar winkels vragen meestal ook nog assemblage kosten en maken ook wel winst op een samengesteld systeem dat door hun ontwikkeld is. Dat komt heus wel ergens vandaan. Ik zou zeggen, zelf bouwen ja, dat zeker, is vaak gewoon wel goedkoper, tenzij je duurdere merken pakt. In smipele kasten die door bedrijven aangeboden worden zitten vaak Aopen mobo's in van matige kwaliteit en low-budget geheugen etc.
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Zo Apr 01, 2007 2:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Zelfbouw is zoiezo goedkoper Wink
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Hardware: Cpu's, mobo's, memory en hifi Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1