| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Neo
Godlike

|
Geplaatst: Za Apr 14, 2007 7:19 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Nebi schreef: | | Ja Ariane is een mooie naam, maar roepnaam "Ariaan" niet ;P | Neej idd das wel lelijk
| Een of andere vage site schreef: | Verwarringen
Er waren in het begin wat verwarringen met de namen van Ariane. Het ging om Ines, de RVD had het in het persbericht met een Z geschreven. Maar het is dus met een S.
De roepnaam Ariane, is het nu Ariaan of Ariane? Na de aangifte vroeg iemand achter de dranghekken hoe het prinsesje nou heette Ariaan of met een E er achter Ariane. Willem-Alexander antwoorde daarop: "E geschreven maar niet uitgesproken, dubbel makkelijk dus". Je spreekt dus uit Ariaan. |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
Yellow13NL
Elite

|
Geplaatst: Za Apr 14, 2007 10:42 pm Onderwerp: |
|
|
|
Van harte Ariane. Voor mij heet ze gewoon Wilhelmina, zal dus wel een koppig meisje worden zoals haar over over grootmoeder.  Gefeliciteerd Willem en Maxima. Ik moet wel toegeven dat Maxima er altijd goed heeft uitgezien, ben benieuwd hoe haar dochters erover 18 of 20 jaar uitzien.   |
|
| Terug naar boven |
|
|
Cypher
Elite

|
Geplaatst: Zo Apr 15, 2007 10:14 am Onderwerp: |
|
|
|
Ik weet niet of je Amalia hebt gezien maar die ziet er net zo lelijk uit als haar oma beatrix  |
|
| Terug naar boven |
|
|
pimthunder
Advanced

|
Geplaatst: Zo Apr 15, 2007 1:15 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Lekker afzeiken onze prinsesjes:P Maja wat een bassie naam, dit is een naam voor een belgische mop, niet voor de "oranjes"! |
|
| Terug naar boven |
|
|
Yellow13NL
Elite

|
Geplaatst: Ma Apr 16, 2007 2:31 pm Onderwerp: |
|
|
|
| pimthunder schreef: | | Lekker afzeiken onze prinsesjes:P Maja wat een bassie naam, dit is een naam voor een belgische mop, niet voor de "oranjes"! |
Daar ben ik het wel een beetje mee eens. Damn, jammer dat wij zo dicht in de buurt van de Belgen wonen.   |
|
| Terug naar boven |
|
|
SpawN
Evil Gamer

|
Geplaatst: Ma Apr 16, 2007 3:17 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Yellow13NL schreef: |
Daar ben ik het wel een beetje mee eens. Damn, jammer dat wij zo dicht in de buurt van de Belgen wonen.   |
Wij? jij woont in friesland.. Dat is ten noorden van Nederland, België ten zuiden, dus jij hebt niks te klagen... FRIES! :p |
|
| Terug naar boven |
|
|