Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Songs van Neo
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Muziek
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Neo
Godlike
Godlike

Rating: 49
BerichtGeplaatst: Vr Mei 04, 2007 10:58 am    Onderwerp: Reageer met quote
Whaha Razz Jmmr dat die tijd voorbij is...
Ga toch maar eens iets met tekst proberen..
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Vr Mei 04, 2007 11:01 am    Onderwerp: Reageer met quote
Zelf zingen ja, leuk als je 'n keer dronken bent en dan wat zingen en opnemen voor je liedjes.
Terug naar boven
Neo
Godlike
Godlike

BerichtGeplaatst: Vr Mei 04, 2007 12:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Z@3 Redrum schreef:
Zelf zingen ja, leuk als je 'n keer dronken bent en dan wat zingen en opnemen voor je liedjes.
Precies Mr. Green Net zoals Roodkapje ooit, hoop dat je die niet gehoord hebt Embarassed

Nee, maar ff serieus, frenqle.hyves.nl heeft al veel succes behaald, en die liedjes klinken ook midi als je ze zonder tekst hebt Laughing
Niet dat dat mij gaat lukken ofzo Mr. Green
Maar t is gewoon leuk om te doen aansteker
Terug naar boven
Cypher
Elite
Elite

Rating: 46
BerichtGeplaatst: Vr Mei 04, 2007 4:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Neo schreef:
Precies Mr. Green Net zoals Roodkapje ooit, hoop dat je die niet gehoord hebt Embarassed

Nee, maar ff serieus, frenqle.hyves.nl heeft al veel succes behaald, en die liedjes klinken ook midi als je ze zonder tekst hebt Laughing

Ik wil graag mee helpen hoor Neo met tekst en zo Smile ik heb al Fl studio gedownload maar dat is een demo Confused
Terug naar boven
Neo
Godlike
Godlike

BerichtGeplaatst: Vr Mei 04, 2007 5:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Cypher schreef:
Neo schreef:

Ik wil graag mee helpen hoor Neo met tekst en zo Smile ik heb al Fl studio gedownload maar dat is een demo Confused
Vet aansteker
We kunnen wel een EG band beginnen Laughing

Als je FL Studio 7 wil hebben, PM me even.
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Muziek Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 2 van 2
Ga naar Pagina Vorige  1, 2