Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Belangerijk: Low Performance HDD???
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Hardware: Cpu's, mobo's, memory en hifi
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
WeSs0
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 6
BerichtGeplaatst: Za Aug 26, 2006 3:10 am    Onderwerp: Belangerijk: Low Performance HDD??? Reageer met quote
Mensen,

Ik heb gister een hardeschijf gekocht, Western Digital 250G IDE. Nou is het zo dat hij alles wilt installeren gaat niet verschikelijk langzaam maar zodra ik bijv games opstart of dingen die een beetje memory nodig hebben begint mijn CPU erg hoog te draaien 100% meestal.

Hdd staat op DMA enz, de drivers zijn als het goed is ook goed.

Greetings
Terug naar boven
[DemoniC][EVL]
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Za Aug 26, 2006 7:02 am    Onderwerp: Reageer met quote
Nou games vragen sinds windows 95 al via de windows api vantevoren 100% cpu aan, zelfs al gebruiken ze het niet allemaal zodat ze vlot blijven draaien. Dus dat is niet abnormaal of te hoog. Die andere programma's zou ik zo niet weten, dan zul je wat meer info moeten geven.
Terug naar boven
Koen
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 81
BerichtGeplaatst: Za Aug 26, 2006 2:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote
is heel normaal hoor
Terug naar boven
croimans
Wannabee
Wannabee

Rating: 3
BerichtGeplaatst: Za Aug 04, 2007 4:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote
als je meer hdd performance wilt kun je ook na raptor of scsi gaan, k heb er nog liggen met rak, ripboard hotswap en scsi controller 32mb onboard en intel cpu onboard.
hardware matige scsi controller, niks voor te installeren. raid 0.1.10.5.50.jbod.
als je interesse hebt
Terug naar boven
The Grimreaper
Moderator

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Za Aug 04, 2007 4:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Graag volgende x even kijken naar de laatste post datum, die is bijna een jaar geleden, Wink

BVD
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Hardware: Cpu's, mobo's, memory en hifi Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1