Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
[Site check] me 1e site voor school : )
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Internet & Netwerken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tailchakra
Trainee
Trainee

Rating: 3
BerichtGeplaatst: Za Mei 26, 2007 8:12 am    Onderwerp: Reageer met quote
Django Steenbrink schreef:
Ken ik die leraar misschien:p

Ja denket wel.. die schele van duits kleindouwel Laughing
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Do Jun 21, 2007 11:21 am    Onderwerp: Reageer met quote
http://www.naturafloor.com/oktay/site/index.html

website af 100% let maar niet op de bron want het is een zooitje... niet echt de tijd gehad om alles netjes te maken maar hij is af en werkt ^^
Terug naar boven
Wiebel
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 16
BerichtGeplaatst: Vr Jun 22, 2007 2:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Spellingsfoutjes... Surprised (zeikerig, I know.. =P dat krijg je als je daar je studie van gaat maken Rolling Eyes maar is wel netter als je daar geen fouten in maakt Wink) Verder wel erg nice alleen ik vind m ook iets te donker, muja, smaken verschillen =)
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Vr Jun 22, 2007 5:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ja, mag wel wat lichter, maar gebruik voortaan ook CSS in een aparte CSS file, dat scheelt heel wat problemen als je in de toekomst iets wil veranderen. Dan kan je dat via 1 file doen.
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Ma Jun 25, 2007 7:47 am    Onderwerp: Reageer met quote
Wiebel schreef:
Spellingsfoutjes... Surprised (zeikerig, I know.. =P dat krijg je als je daar je studie van gaat maken Rolling Eyes maar is wel netter als je daar geen fouten in maakt Wink) Verder wel erg nice alleen ik vind m ook iets te donker, muja, smaken verschillen =)

Ik kreeg me teksten van de klant en ik moest ze erop kopieren zonder er wat aan te veranderen : )

@ z@3 ik vind de kleure zelf mooier zo en de klant ook dus ik laat't liever zo^^
Terug naar boven
Rambo
Wannabee
Wannabee

Rating: 1
BerichtGeplaatst: Wo Aug 08, 2007 11:37 am    Onderwerp: Reageer met quote
niet slecht... paar kleine puntjes van kritiek

- de marges van je titel (vb. de rode streep en dan HOME) en de marge van je eigenlijke inhoud ('u vindt hier alle informatie ...') komen niet overeen. Dit zou ik toch fixen Smile
- de overgang tussen menu <-> inhoud vind ik niet echt geslaagd
- de copyrights onderaan vind ik ook nogal onverzorgd

mooie site, maar mits enkele aanpassingen kan ie perfect worden Smile
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Internet & Netwerken Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 2 van 2
Ga naar Pagina Vorige  1, 2