| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Kobrakai
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Ma Mei 21, 2007 8:07 pm Onderwerp: DBZ BT 3 |
|
|
|
By Emma Boyes, GameSpot UK
Posted May 21, 2007 8:50 am PT
Atari will be bringing another round of the Dragon Ball Z action fighting game series to the Wii and PlayStation 2 "during the 2007 holiday season." Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3 will be the "ultimate chapter," according to the company, and will feature 20 characters that have not been seen before in the video game adaptations. The latest game is being developed by Namco Bandai and Spike.
Atari's senior product manager, Emily Anadu, commented, "[These characters include] Nail, King Cold and King Vegeta and battle stages that fans will love. Each year, the developers refine the game to bring fans closer to feeling like they are actually playing the show."
The latest game will also have a number of new features, including more than 150 playable characters, enhanced fighting techniques, and more than 20 battle stages. The Wii Remote will also feature an improved control system that will be used to "allow players to easily mimic signature moves and execute devastating attacks as they are performed in the Dragon Ball Z animated series." Another feature will be the addition of day and night stages, with the power of the moon giving players different ways to transform their characters.
Dragon Ball Z is part of one of the most successful anime trilogies and originated from a Japanese manga comic series. The story follows the life and adventures of Goku, who defends the Earth against evil with the help of the Z Warriors. There have been more than 25 games in the Dragon Ball Z series published so far, totalling more than 10 million units sold.
Gevonde op Gamespot. Ik ben een groot fan van DBZ. Budokai Tenkaichi 3 word vast weer een vet spel.
Z@3 +1 |
|
| Terug naar boven |
|
|
Z@3 Redrum
Evil Gamer

|
Geplaatst: Ma Mei 21, 2007 8:35 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Ik had een game van Capcom gespeeld laatst op de Wii. Zag er goed uit. Maar van Atari moet ik het nog zien. Ben geen DBZ fan maar vind de TV-reeks wel lachen op zich. Vriend van me is echt grote fan ervan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
-=SN][PER=-
Evil Gamer

|
Geplaatst: Ma Mei 21, 2007 9:30 pm Onderwerp: |
|
|
|
Hij komt ook voor de Wii Zeker kopen, alleen hoop dat het gevecht systeem wat beter gebruik maakt van de wii controls. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Jakmad
Wannabee

|
Geplaatst: Di Mei 22, 2007 8:41 am Onderwerp: |
|
|
|
Ik ben benieuwd. Ik heb tot nu toe elk deel gespeeld en ik dacht eigenlijk wel dat ze alle characters al hadden gebruikt, maar zo te zien niet.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
-=SN][PER=-
Evil Gamer

|
Geplaatst: Di Mei 22, 2007 1:41 pm Onderwerp: |
|
|
|
Zijn altijd nog die "Figuranten" zeg maar. Straks kan je nog met chichi en bulma vechten Of met Bra... |
|
| Terug naar boven |
|
|
Kobrakai
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Di Mei 22, 2007 5:29 pm Onderwerp: |
|
|
|
| -=SN][PER=- schreef: | Zijn altijd nog die "Figuranten" zeg maar. Straks kan je nog met chichi en bulma vechten Of met Bra... |
Er zijn ook bekende die er niet in zitten Zoals zommige evil dragons of de team van Garlic JR. En vast nog wel wat meer. ;P |
|
| Terug naar boven |
|
|
-=SN][PER=-
Evil Gamer

|
Geplaatst: Di Mei 22, 2007 6:06 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Kobrakai schreef: |
Er zijn ook bekende die er niet in zitten Zoals zommige evil dragons of de team van Garlic JR. En vast nog wel wat meer. ;P |
Ja oke Maar zo hou je altijd wel dingen. Misschien dat ze ooit nog de Fan art van DB:AF gaan maken in de games. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Tailchakra
Trainee

|
Geplaatst: Di Mei 22, 2007 6:06 pm Onderwerp: |
|
|
|
Is wel jammer dat die er niet in zitten  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Kobrakai
Hardcoreposter

|
|
| Terug naar boven |
|
|
Kobrakai
Hardcoreposter

|
|
| Terug naar boven |
|
|
Yellow13NL
Elite

|
Geplaatst: Zo Jul 22, 2007 3:44 pm Onderwerp: |
|
|
|
Het lijkt mij opzich ook wel een aardige game. Ik hoop echter dat er misschien ook een versie komt voor de PS3, want er staat een klein beetje een PS3 bij mij in de planning. Ik hoop alleen dat PS Home een gratis download is; ik wil daar niet echt voor betalen.   |
|
| Terug naar boven |
|
|
Ice-T
Wannabee

|
Geplaatst: Ma Aug 13, 2007 4:46 pm Onderwerp: |
|
|
|
ik vind dragonball wel supervet. Maar ik heb dragonball Z budokai 3 en tenkaichi. Maar ik vind het een beetje duur om elk deel te kopen. tussen 3 en tenkaichi zat veel verschil, maar ik ga niet 60 euro betalen voor een game die precies hetzelfde is als de oude.
Weet trouwens iemand of/waar je DBZ/DBGT op dvd kunt downe, kopen? |
|
| Terug naar boven |
|
|
wiebl
Elite

|
|
| Terug naar boven |
|
|