Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
De toekomst van online game content
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Gaming Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Duke
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 14
BerichtGeplaatst: Vr Sep 07, 2007 7:28 pm    Onderwerp: De toekomst van online game content Reageer met quote
Laatst zat ik eens te denken over de toekomst van bijvoorbeeld Steam. We kopen nu allemaal Half Life 2, Counter-Strike Source, en alle andere spellen via bijv. Steam, maar wat nu als ik over laten we zeggen 4 á 5 jaar weer eens een keer Half Life 2 wil gaan spelen. Wat dan? Wie kan mij garanderen dat dat tegen die tijd nog kan? Ik heb toch voor de game betaald, dus ik moet die toch kunnen spelen wanneer ik wil? Tja, dat is zo, maar ze kunnen de servers natuurlijk niet nog 20 jaar online laten. Of wel? Hoe kijken jullie hier tegenover?
Terug naar boven
SpawN
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Vr Sep 07, 2007 7:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote
mja, Imo moet je een beetje met de tijd mee gaan wat betreft online games. wil jij CS 1.5 spelen, ja das rot, maar dat kan niet (of met enorme omwegen misschien nog). Dan zul je op zn minst nog 1.6 moeten spelen, of CSS.

Zelfde als WoW bijvoorbeeld. Koop jij geen expansion, is prima, kan je wel spelen, maar je zal nooit beter worden dan diegene die wel een expansion hebben.

Deze buisiness gaat gewoon om geld verdienen, en die lui verdienen geld aan het verbeteren (of iig vernieuwen) van games. En dat hebben ze (vind ik) best slim aangepakt. Je bent gewoon bijna gedwongen om expansions te kopen, of gewoon nieuwere games.
Terug naar boven
DonDijon
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 6
BerichtGeplaatst: Vr Sep 07, 2007 8:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Spellen als guildwars moeten wat mij betreft doorgaan tot de volgende generatie.
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Za Sep 08, 2007 9:03 am    Onderwerp: Reageer met quote
Ik heb dit soort topic ergens eerder gezien, heb je dit van geenstijl oid?
Terug naar boven
DonDijon
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 6
BerichtGeplaatst: Ma Sep 10, 2007 5:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ik heb niets gevonde, maar ik weet zkr dat dit soort dingen vaker voorkomen.
Terug naar boven
Duke
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 14
BerichtGeplaatst: Ma Sep 10, 2007 6:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote
wiebl schreef:
Ik heb dit soort topic ergens eerder gezien, heb je dit van geenstijl oid?
Nee..
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Do Sep 13, 2007 4:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote
DonDijon schreef:
Spellen als guildwars moeten wat mij betreft doorgaan tot de volgende generatie.

De developer heeft al aangegeven veel winst te maken op de game, dus dat zou wel eens kunnen. NCSoft gaat echter ook meer de PS3-kant op door een deal met Sony die ze onlangs hebben gesloten.
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Gaming Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1