| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Voltrix
Evil Gamer

|
Geplaatst: Zo Sep 16, 2007 3:47 pm Onderwerp: Te ziek: WoW Account Sold for 7,000 Euro |
|
|
|
Selling and buying accounts is something very common in World of Warcraft, even though it's strictly forbidden by Blizzard. Good geared characters are often sold for a few houndred dollars although a few weeks ago one of the currently best geared rogues available was sold - for 7,000 Euro (~$9,700).
The original owner, a Night Elf Rogue named Zeuzo from the guild Method on Sylvanas(EU) was one of the two only people in the world wielding both legendary swords dropping off Illidan Stormrage, final boss of the Black Temple. He also had 4/5 parts of the tier6 armor set, together with various other drops from Black Temple and Mount Hyjal, which could be considered as the best gear available in the game right now.
The new owner goes under the name Shaks and has moved the character to the Kazzak(EU) realm.
Zeuzo, here's a few tips on what you can buy for 7,000€.
# A Rolex watch
# A Car
# A VTL Pre-Amplifier
# 250,000 WoW Gold
# 3 nights in a suite at the Palms in Las Vegas
# A nice vacation for you and 4 friends in Australia
# 2 Alienware Area-51 ALX Desktops
# 209 Steelpad S&S SK Edition
(bron: sk-gaming)
WTFFF
Dan ben je toch wel ff heeeeel erg ziek in je kop? 7000 euro... tenzij je zo fucking rijk bent en die 7000 euro als een paar centjes ziet ? |
|
| Terug naar boven |
|
|
SpawN
Evil Gamer

|
Geplaatst: Zo Sep 16, 2007 4:09 pm Onderwerp: |
|
|
|
| al gelezen ja. spoor je niet. ben je echt ziek in de kop. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Z@3 Redrum
Evil Gamer

|
Geplaatst: Zo Sep 16, 2007 6:59 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Dan heb je duidelijk geen leven. Ik zou er nog geen 5 euro voor geven. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Nebi
Godlike

|
Geplaatst: Zo Sep 16, 2007 7:39 pm Onderwerp: Re: Te ziek: WoW Account Sold for 7,000 Euro |
|
|
|
| Voltrix schreef: | Selling and buying accounts is something very common in World of Warcraft, even though it's strictly forbidden by Blizzard.
The new owner goes under the name Shaks and has moved the character to the Kazzak(EU) realm. |
Lekker als het zo verboden is en ze geven gewoon z'n naam dan pakken ze hem toch zo ? ;S
Maar ziek is het wel =\ k weet wel een hoop andere dingen waar ik €7000 aan uit kan geven dan een digitaal poppetje ;P |
|
| Terug naar boven |
|
|
Voltrix
Evil Gamer

|
Geplaatst: Zo Sep 16, 2007 10:08 pm Onderwerp: Re: Te ziek: WoW Account Sold for 7,000 Euro |
|
|
|
| Nebi schreef: |
Lekker als het zo verboden is en ze geven gewoon z'n naam dan pakken ze hem toch zo ? ;S
Maar ziek is het wel =\ k weet wel een hoop andere dingen waar ik €7000 aan uit kan geven dan een digitaal poppetje ;P |
Ja, account word waarschijnlijk geband denk ik:p |
|
| Terug naar boven |
|
|
Z@3 Redrum
Evil Gamer

|
Geplaatst: Zo Sep 16, 2007 10:16 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Ja, en wat heb je dan. WoW is iedereen over enkele jaren vergeten. Dan zit je daar met 'n character van 7000 Euro. Die gast moet wel geld te veel hebben of heeft ergens 'n steekje los zitten. Ik snap best dat mensen prestaties willen leveren in een game. In F1 wil ik ook hoog geranked staan. Maar ik doe het niet elke dag om 1e te kunnen staan of zo. Zelfs als 'n Xbox Live puntensysteem. Het gaat om 'n cijfertje, verder niks... Om daar geld voor uit te geven gaat in feite nergens over. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Yellow13NL
Elite

|
Geplaatst: Ma Sep 24, 2007 11:22 am Onderwerp: |
|
|
|
De eikel die die 7000 euro hier aan uitgeeft heeft duidelijk geen schoon geweten. Jezus, wat is dit een zieke gast zeg.   |
|
| Terug naar boven |
|
|
Kont
Evil Gamer

|
Geplaatst: Ma Sep 24, 2007 11:49 am Onderwerp: |
|
|
|
| Wat heeft zijn geweten hier in godsnaam mee te maken >.> |
|
| Terug naar boven |
|
|
Yellow13NL
Elite

|
Geplaatst: Ma Sep 24, 2007 12:10 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Kont schreef: | | Wat heeft zijn geweten hier in godsnaam mee te maken >.> |
Dat hij of zei het geld kennelijk niet beter te besteden had. Als ik zoveel geld had zou ik een deel aan een goed doel geven, en ik vind WoW één van de meest onzinnige dingen waar je geld aan kunt uitgeven.   |
|
| Terug naar boven |
|
|