Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Jongen (13) mishandeld om RuneScape-account
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Dagelijks nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Ma Sep 17, 2007 10:36 pm    Onderwerp: Jongen (13) mishandeld om RuneScape-account Reageer met quote
Quote:
De politie heeft twee jongens van 14 en 15 uit Leeuwarden opgepakt voor het mishandelen van een 13-jarige jongen uit dezelfde plaats. De twee jongens waren uit op de RuneScape-account van de jongen. Toen ze hem op straat tegen kwamen, namen ze hem mee naar het huis van een van de twee verdachten. Daar schopten en sloegen ze de 13-jarige jongen en bedreigden ze hem met een mes tot hij uiteindelijk het wachtwoord voor zijn account afstond.

De twee verdachten hebben inmiddels bekend. De politie maakt zich zorgen om de de anonimiteit op het internet. "Jongeren hebben zich deze wereld helemaal eigen gemaakt, veel ouders lijken de boot te hebben gemist. De indruk bestaat dat jongeren strafbare feiten op het internet nog gemakkelijker plegen dan in de 'echte' wereld. Het gebeurt anoniem en hierdoor gaan jongeren gemakkelijker over hun grenzen.", aldus de politie.

bron: nu.nl

omfg... OM RUNESCAPE!!!
ben je wel kansloos he?

Z@3 +1
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Ma Sep 17, 2007 10:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Toen ik het voor het eerst las vond ik het ook kansloos en zielig. Maar in feite is het niet veel anders dan vroeger. Toen vocht je ook om een lollie of om 2 gulden. Nu zijn virtuele items nog veel meer waard voor sommige. Vooral voor de jeugd, die helemaal meegaan in de hype van dat soort spelletjes. Runescape vind ik zelf overigens maar 'n idioot spel, maar goed, ik speelde dat soort spellen vroeger ook, maar niet echt met veel inzet verder of zo. Prestatie gezien boeit het me niet wat m'n rank is bij een game, online, wat ik heb etc. Veel mensen boeit het wel, maar goed, dit gaat natuurlijk wel ver. Dat dit het nieuws haalt vind ik overigens wat overdreven. Je kunt dan bijna alle dagelijkse ruzies om niets wel de media inbrengen. Maar op zich wel interessant.
Terug naar boven
Kont
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 31
BerichtGeplaatst: Di Sep 18, 2007 8:38 am    Onderwerp: Reageer met quote
Ik zou gewoon hebben gezegd, "Voor 7,000 euro krijg je het wachtwoord". Mr. Green
Terug naar boven
DonDijon
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 6
BerichtGeplaatst: Di Sep 18, 2007 5:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Zkrs wel kansloos...
Terug naar boven
SpawN
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Di Sep 18, 2007 5:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote
haha zou ik ook doen, zonder grappen. Runescape rulez xD
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Di Sep 18, 2007 5:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Morgen is iedereen uit de clan van Spawn gestapt Mr. Green
Terug naar boven
Kont
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Wo Sep 19, 2007 7:43 am    Onderwerp: Reageer met quote
SpawN schreef:
haha zou ik ook doen, zonder grappen. Runescape rulez xD

Hoe weet jij dat nou, je vga ondersteunt Runescape niet eens ;o
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 45
BerichtGeplaatst: Wo Sep 19, 2007 8:23 am    Onderwerp: Reageer met quote
Tja, zulk geweld is van alle tijden he. Vroeger probeerde je nog iemand op zo'n manier z'n knikkers afhandig te maken, nu gaat het over ingame gold.. Het princiepe blijft hetzelfde. Natuurlijk is het wel kansloos om iemand met een mes te bedreigen voor wat ingame zooi, maar schijnbaar zijn die dingen voor sommige mensen echt heel belangrijk.
Terug naar boven
SpawN
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Wo Sep 19, 2007 8:29 am    Onderwerp: Reageer met quote
Kont schreef:

Hoe weet jij dat nou, je vga ondersteunt Runescape niet eens ;o

Tsk, weinig dominicaanse republiek voor jou in de kerstvakantie ;P
Terug naar boven
Kont
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Wo Sep 19, 2007 10:04 am    Onderwerp: Reageer met quote
SpawN schreef:

Tsk, weinig dominicaanse republiek voor jou in de kerstvakantie ;P

;<<<<< Ik ga heus wel mee!
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

Rating: 33
BerichtGeplaatst: Ma Sep 24, 2007 12:20 pm    Onderwerp: Re: Jongen (13) mishandeld om RuneScape-account Reageer met quote
Voltrix schreef:
Quote:
De politie heeft twee jongens van 14 en 15 uit Leeuwarden opgepakt voor het mishandelen van een 13-jarige jongen uit dezelfde plaats. De twee jongens waren uit op de RuneScape-account van de jongen. Toen ze hem op straat tegen kwamen, namen ze hem mee naar het huis van een van de twee verdachten. Daar schopten en sloegen ze de 13-jarige jongen en bedreigden ze hem met een mes tot hij uiteindelijk het wachtwoord voor zijn account afstond.

De twee verdachten hebben inmiddels bekend. De politie maakt zich zorgen om de de anonimiteit op het internet. "Jongeren hebben zich deze wereld helemaal eigen gemaakt, veel ouders lijken de boot te hebben gemist. De indruk bestaat dat jongeren strafbare feiten op het internet nog gemakkelijker plegen dan in de 'echte' wereld. Het gebeurt anoniem en hierdoor gaan jongeren gemakkelijker over hun grenzen.", aldus de politie.

bron: nu.nl

omfg... OM RUNESCAPE!!!
ben je wel kansloos he?

Z@3 +1

Mag ik me nu eindelijk eens schamen als Fries voor deze mongolen die niet eens fatsoenlijk Fries zijn. Zonder grappen te maken mensen, dit zijn echte mongolen die je meer in de grotere steden tegenkomt dan in de kleinere. Kneuzen eerste klas, keihard aanpakken. WinkVery Happy
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Dagelijks nieuws Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1