| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
DonDijon
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Do Aug 23, 2007 10:26 pm Onderwerp: handige site voor game requirements |
|
|
|
Hey allemaal kennen jullie de site
www.canyourunit.com al?? dan moet je eest zo'n active x instaleren en dan kan je games kiezen uit een lijst en dan controleerd die site of je het kan spelen of niet
ik vind m wel handig en wou m daarom ffe delen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
wiebl
Elite

|
Geplaatst: Do Aug 23, 2007 10:29 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Kijk das pas een goeie post, bedankt voor je toevoeging en volgens mij word jij een van de betere members zolang je er maar voor zorgt dat je geen een-dags-vlieg bent (3 dagen heel EG volposten en dan nooit meer iets van je laten horen!) |
|
| Terug naar boven |
|
|
Z@3 Redrum
Evil Gamer

|
Geplaatst: Do Aug 23, 2007 10:30 pm Onderwerp: |
|
|
|
Handig voor de mensen die niet weten wat voor een PC ze hebben. De meeste zullen wel weten wat ze binnen de kast hebben zitten maar goed, voor diegene... Ik kan volgens mij momenteel wel het meeste draaien  |
|
| Terug naar boven |
|
|
DonDijon
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Do Aug 23, 2007 11:00 pm Onderwerp: |
|
|
|
| joah oke, maar je weet niet gelijk de requirements van een spel. ik dacht ook van ooh ik kan rainbow six vegas makkelijk op z;'n hoogst draaien, viel dat ffe tegen...! ( niet dus ) |
|
| Terug naar boven |
|
|
Z@3 Redrum
Evil Gamer

|
Geplaatst: Do Aug 23, 2007 11:27 pm Onderwerp: |
|
|
|
Rainbow Six is nogal CPU-depended als je 't mij vraagt. Kon hem zelf ook niet draaien. Heb hem op m'n andere PC nog niet uitgeprobeerd, maar goed, nu hebben we weer Bioshock dus dat eens uitproberen allemaal  |
|
| Terug naar boven |
|
|
wiebl
Elite

|
Geplaatst: Vr Aug 24, 2007 12:16 am Onderwerp: |
|
|
|
| waar blijft de volgende prijsvraag trouwens jeroen? Dan kunnen we allemaal bioschok nomineren ^^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
DonDijon
Hardcoreposter

|
Geplaatst: Vr Aug 24, 2007 8:59 am Onderwerp: |
|
|
|
| he gelukkig dat ik niet de enigste ben die rainbow six niet goed kan draaien. ik heb dus een 20 " scherm en als ik die resolutie instel moet ik het spel instellen op het laagst. zet ik de resolutie op 1024 x 768 kan ie wel op medium |
|
| Terug naar boven |
|
|
Z@3 Redrum
Evil Gamer

|
Geplaatst: Vr Aug 24, 2007 12:47 pm Onderwerp: |
|
|
|
| @Wiebl, we zijn eerst even met wat andere dingen bezig rondom Livegamer. Ik kan daar nu even niet mee aankomen, misschien over 'n maand weer. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Yellow13NL
Elite

|
Geplaatst: Ma Sep 24, 2007 12:27 pm Onderwerp: |
|
|
|
Goede site, waarom krijgt die jongen niet even een puntje voor iets wat we allemaal wel kunnen gebruiken. Ik weet dat het bij mijn PC alleen beperkt blijft tot Age of Empires II en Rollercoaster Tycoon II.   |
|
| Terug naar boven |
|
|