Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
handige site voor game requirements
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Gaming Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
DonDijon
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 6
BerichtGeplaatst: Do Aug 23, 2007 10:26 pm    Onderwerp: handige site voor game requirements Reageer met quote
Hey allemaal kennen jullie de site

www.canyourunit.com al?? dan moet je eest zo'n active x instaleren en dan kan je games kiezen uit een lijst en dan controleerd die site of je het kan spelen of niet Smile

ik vind m wel handig en wou m daarom ffe delen.
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Do Aug 23, 2007 10:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Kijk das pas een goeie post, bedankt voor je toevoeging en volgens mij word jij een van de betere members zolang je er maar voor zorgt dat je geen een-dags-vlieg bent (3 dagen heel EG volposten en dan nooit meer iets van je laten horen!)
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Do Aug 23, 2007 10:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Handig voor de mensen die niet weten wat voor een PC ze hebben. De meeste zullen wel weten wat ze binnen de kast hebben zitten maar goed, voor diegene... Ik kan volgens mij momenteel wel het meeste draaien Razz
Terug naar boven
DonDijon
Hardcoreposter
Hardcoreposter

BerichtGeplaatst: Do Aug 23, 2007 11:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote
joah oke, maar je weet niet gelijk de requirements van een spel. ik dacht ook van ooh ik kan rainbow six vegas makkelijk op z;'n hoogst draaien, viel dat ffe tegen...! ( niet dus )
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Do Aug 23, 2007 11:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Rainbow Six is nogal CPU-depended als je 't mij vraagt. Kon hem zelf ook niet draaien. Heb hem op m'n andere PC nog niet uitgeprobeerd, maar goed, nu hebben we weer Bioshock dus dat eens uitproberen allemaal Mr. Green
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Vr Aug 24, 2007 12:16 am    Onderwerp: Reageer met quote
waar blijft de volgende prijsvraag trouwens jeroen? Dan kunnen we allemaal bioschok nomineren ^^
Terug naar boven
DonDijon
Hardcoreposter
Hardcoreposter

BerichtGeplaatst: Vr Aug 24, 2007 8:59 am    Onderwerp: Reageer met quote
he gelukkig dat ik niet de enigste ben die rainbow six niet goed kan draaien. ik heb dus een 20 " scherm en als ik die resolutie instel moet ik het spel instellen op het laagst. zet ik de resolutie op 1024 x 768 kan ie wel op medium
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Vr Aug 24, 2007 12:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote
@Wiebl, we zijn eerst even met wat andere dingen bezig rondom Livegamer. Ik kan daar nu even niet mee aankomen, misschien over 'n maand weer.
Terug naar boven
Yellow13NL
Elite
Elite

Rating: 33
BerichtGeplaatst: Ma Sep 24, 2007 12:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Goede site, waarom krijgt die jongen niet even een puntje voor iets wat we allemaal wel kunnen gebruiken. Ik weet dat het bij mijn PC alleen beperkt blijft tot Age of Empires II en Rollercoaster Tycoon II. WinkVery Happy
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Gaming Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1