Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
NF2 Mobo + CPU
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Vraag & Aanbod
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Duke
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 14
BerichtGeplaatst: Do Aug 09, 2007 8:22 pm    Onderwerp: NF2 Mobo + CPU Reageer met quote
Wegens upgrade naar een Athlon 64 X2 bied ik mijn oude CPU + mobo te koop aan.

Het gaat om een Athlon XP 2500+ Barton, welke gelocked is. En een MSI K7N2 Delta ILSR Moederbord (nForce 2 Ultra 400 Chipset) met alles erop en eraan. Dolby Digital (SoundStorm Audio), Firewire, S-ATA en dergelijke. Bord is nog geen jaar oud, en nog in prima staat. Tsja, de prijs.. 30 euro voor het setje? Je krijgt er verder ook nog een CoolerMaster Jet7 CPU koeler bij.

Alleen af te halen in Geldrop.
Terug naar boven
Django Steenbrink
Advanced
Advanced

Rating: 2
BerichtGeplaatst: Vr Aug 10, 2007 12:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Jammer dat je het niet verstuur , dat je alleen mag afhalen is zeer jammer , want ik heb er wel interesse in.
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Vr Aug 10, 2007 2:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Idd, afhalen doet niemand, om daarvoor te rijden kost je al de helft meer onderhand. Opsturen via rembours/verzekerd is een kleine moeite.
Terug naar boven
Duke
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 14
BerichtGeplaatst: Za Sep 29, 2007 5:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Kan op slot. Heb het setje kunnen verkopen voor 40 euro..
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 45
BerichtGeplaatst: Za Sep 29, 2007 5:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Locked.
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Vraag & Aanbod Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1