Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Zoek CD-key halfe life
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Shooters
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Do Okt 25, 2007 11:26 am    Onderwerp: Zoek CD-key halfe life Reageer met quote
Even ter verduidelijking, dit is geen warez request!

Ik heb hier half life generations liggen, alleen daarvan ben ik het boekje kwijt. Nu vraag ik me af of iemand hier zijn CD-key van Half life niet meer gebruikt en of ik die mag overnemen. SVP dan niet hier neerzetten natuurlijk, maar stuur maar een PM.
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Do Okt 25, 2007 11:37 am    Onderwerp: Reageer met quote
Heb er wel een: xxxx-xxxxx-xxxx GOTY code, is legaal van mezelf, gebruik 'm al jaren niet meer.
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Do Okt 25, 2007 11:40 am    Onderwerp: Reageer met quote
Z@3 Redrum schreef:
Heb er wel een: xxx-xxx-xxx GOTY code, is legaal van mezelf, gebruik 'm al jaren niet meer.

Is al in gebruik Sad Je kan als je hem geactiveerd heb op steam wel aan me doneren mocht je dat willen. Ohja en miss niet hier op EG neerzetten anders kan iedereen hem overnemen natuurlijk.
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 86
BerichtGeplaatst: Do Okt 25, 2007 7:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Heb even Z@3 zijn post aangepast
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Shooters Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1