| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Z@3 Redrum
Evil Gamer

|
Geplaatst: Wo Dec 19, 2007 7:13 pm Onderwerp: Duke Nukem Forever Teaser |
|
|
|
Eindelijk, na lange tijd weer iets over Duke Nukem Forever, en het ziet er aardig goed uit: Al meer dan 10 jaar wachten we op de game Duke Nukem Forever. Het spel heeft al de nodige wisselingen gekregen wat betreft game engines maar belooft nu eindelijk te gaan komen. Inmiddels is de beloofde teaser van de game verschenen. Je kunt deze beneden bekijken. Veel zien we echter nog niet al mag de game toch wel hoogstaander genoemd worden dan verwacht, gezien de onderstaande beelden. Echter mogen we nog niet al te veel concluderen.
http://www.evilgamerz.com/gameview/video.php?id=168 |
|
| Terug naar boven |
|
|
The Grimreaper
Moderator

|
Geplaatst: Wo Dec 19, 2007 7:37 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ze moeten die game GVD eens uitbrengen, en in de stijl van Duke Nukem 3d,  |
|
| Terug naar boven |
|
|
-=SN][PER=-
Evil Gamer

|
Geplaatst: Wo Dec 19, 2007 7:43 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Lelijk spel... En dat voor zo'n lange ontwikkeling! |
|
| Terug naar boven |
|
|
wiebl
Elite

|
Geplaatst: Wo Dec 19, 2007 7:43 pm Onderwerp: Re: Duke Nukem Forever Teaser |
|
|
|
| Z@3 Redrum schreef: | Eindelijk, na lange tijd weer iets over Duke Nukem Forever, en het ziet er aardig goed uit: Al meer dan 10 jaar wachten we op de game Duke Nukem Forever. Het spel heeft al de nodige wisselingen gekregen wat betreft game engines maar belooft nu eindelijk te gaan komen. Inmiddels is de beloofde teaser van de game verschenen. Je kunt deze beneden bekijken. Veel zien we echter nog niet al mag de game toch wel hoogstaander genoemd worden dan verwacht, gezien de onderstaande beelden. Echter mogen we nog niet al te veel concluderen.
http://www.evilgamerz.com/gameview/video.php?id=168 |
Wat bedoel je met beneden bekijken? |
|
| Terug naar boven |
|
|
-=SN][PER=-
Evil Gamer

|
|
| Terug naar boven |
|
|
wiebl
Elite

|
Geplaatst: Wo Dec 19, 2007 7:45 pm Onderwerp: |
|
|
|
| -=SN][PER=- schreef: | | Lelijk spel... En dat voor zo'n lange ontwikkeling! |
Ja volgens mij word ook niet echt speciaal, als ie uitkomt en hij flopt gigantisch pis ik in mijn broek van het lachen |
|
| Terug naar boven |
|
|
Z@3 Redrum
Evil Gamer

|
Geplaatst: Wo Dec 19, 2007 11:39 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Ze zeiden destijds dat de physics van de game echt super moesten gaan worden. Elk texture zou gevoelig zijn geloof ik en alle objecten ingame zouden echt super realistisch moeten bewegen. Half-Life 2 was er niks bij wat dat betreft. In ieder geval ziet het er grafisch ook niet slecht uit. Ik denk niet dat ze deze game gaan laten floppen want de hype heeft het ook niet echt mee. Als je dan ook nog een kwalitatief slechte game gaat leveren kun je net zo goed stoppen met ontwikkelen. |
|
| Terug naar boven |
|
|