Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
site check
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Designing & Pics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
DonDijon
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 6
BerichtGeplaatst: Zo Feb 03, 2008 6:04 pm    Onderwerp: site check Reageer met quote
hey! ik heb voor me oom tegen betaling een site gemaakt om zijn schilderijen op kwijt te kunnen, dit is hem geworden: http://diondejong.nl/projects/4/

kunnen jullie effe zeggen wat goed is en wat niet??

thnx
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Zo Feb 03, 2008 6:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Die images rechts zijn uitgerekt, dat is niet echt mooi. Je kunt ze beter zo maken dat ze niet gestretched hoeven te worden, in dit geval dus 300x200px. Verder is ie vrij klein, maar hij werkt daardoor wel in alle resoluties, maar goed, het mag wel iets groter allemaal. Verder wel leuk, maar mag nog iets drukker, kleurrijker: 6.
Terug naar boven
DonDijon
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 6
BerichtGeplaatst: Zo Feb 03, 2008 10:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote
okee ik zal ffe kijken Smile als je met GD LIBRARY thumbs maakt van 300 x 200 is dat dan mooier dan gewoon width en height meegeven aan een IMG TAG?
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Designing & Pics Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1