Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
[Opgelost] probleem met µTorrent
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Internet & Netwerken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Yorick
Elite
Elite

Rating: 10
BerichtGeplaatst: Wo Feb 20, 2008 1:59 pm    Onderwerp: probleem met µTorrent Reageer met quote
elke keer als ik iets download met µTorrent krijg ik de melding:
"Geen inkomende verbindingen, tenzij de icoon groen wordt, zou er een probleem met je netwerkconfiguratie kunnen zijn"
dus ik naar mijn router, poort die µTorrent gebruikt opengezet, op mn firewall hetzelfde en het probleem is weg wanneer ik mijn firewall uitschakel. maar dit leek me geen best idee dus ik schakel weer in (de poort die µTorrent gebruikt is toegevoegd aan de lijst met uitzonderingen en µTorrent zelf ook) maar toen ik weer inschakelde kreeg ik weer dezelfde melding Confused wat moet ik doen?
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Wo Feb 20, 2008 2:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Je moet poorten openen en forwarden in je router naar je eigen client PC. Misschien heb je dat al gedaan maar als je 'n DHCP aan heb is je IP waarschijnlijk veranderd.
Terug naar boven
Yorick
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Wo Feb 20, 2008 2:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ik heb static ip dus dan veranderd dat toch niet?

edit: probleem opgelost heb het gevonden toch bedankt voor hulp! Very Happy
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Wo Feb 20, 2008 2:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Wat was het probleem dan en hoe heb je het opgelost:p? zou handig zijn voor iemand die het probleem later ook heeft Wink
Terug naar boven
Yorick
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Wo Feb 20, 2008 3:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote
probleem: niet lang genoeg gewacht tot het veranderde naar OK
oplossing: langer wachten Mr. Green Wink
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Internet & Netwerken Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1