Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Heb jij ooit wat gewonnen op een game site ?
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Gaming Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
pimthunder
Advanced
Advanced

Rating: 3
BerichtGeplaatst: Do Mrt 27, 2008 1:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote
We geven de game én 3 dikke pakketten weg, dus wel leuke goodies:) @wiebl ik heb hier ook een mac (iMac, nieuwe generatie), wat jij?
Terug naar boven
Ice-T
Wannabee
Wannabee

Rating: 3
BerichtGeplaatst: Do Mrt 27, 2008 4:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik heb ook nog nooit echt iets gewonnen waarvan ik zeg woah.
Maar als er alleen maar een vraag moet worden beantwoord doe ik wel mee, maar voor een game zal ik nooit moeite doen. Op het powerweb moet je toch altijd zoveel moeite doen voor een prijs, daar heb ik geen zin in. Zelfs niet als ik een console zou krijgen, want ik heb ze toch al behalve de wii die ik niet wil. Dus daar ga ik ook geen moeite voor doen.
Terug naar boven
SpawN
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Do Mrt 27, 2008 4:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote
2x, 1 keer GUN voor de ps2 (die is erg veel gespeeld, leuke prijs)
en 1x nog een spel voor de ps2, Rampage heette die dacht ik, maar die was niet zo super.

Ik ga wel mee doen aan de prijsvraag voor Rainbow 6, heb nog niet zoveel spellen op de 360 nl Razz
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Gaming Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 2 van 2
Ga naar Pagina Vorige  1, 2