Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
UMD op memory stick?
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Sony Handheld
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kefkecaen
Newbie
Newbie

Rating: 1
BerichtGeplaatst: Di Apr 01, 2008 8:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Hallo iedereen

Ik heb enkele dagen geleden een PSP gekocht. Mijn vraag is nu de volgende:
1) Kan je een PSP-game (UMD) opslaan op je memory stick fzo zodat je de UMD niet meer moet insteken om een spel te spelen.

Hopelijk een antwoord
Kevin :wink:

Geplaatst Di Apr 01, 2008 8:49 pm:

Nu ik toch bezig ben Smile , als je games download van internet. Dit zijn dan meestal RAR-bestanden. Als je die uitpakt krijg je ISO's, maar hoe kan je dan dat spel spelen op je psp?
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Di Apr 01, 2008 9:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote
kefkecaen, ik kan helaas geen antwoord geven op je eerste vraag, ik zou zeggen probeer eens te googlen.

Ik kan je echter wel vertellen dat je op je tweede vraag geen antwoord zal krijgen. Games downloaden van het internet is namelijk illegaal en het is daarom niet toegestaan om er over te discussiëren, om ze uit te wisselen of om illegaal gedownloade games te promoten op dit forum.
Voor meer informatie verwijs ik je naar dit topic: http://www.evilgamerz.com/forum/viewtopic.php?t=10093

Groetjes wiebl.

p.s. welkom op het forum, ik hoop niet dat ik je hierdoor afgeschrikt heb! Mr. Green
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Wo Apr 02, 2008 8:42 am    Onderwerp: Reageer met quote
Volgens mij zal optie 1 niet zomaar kunnen. Anders zouden er al heel wat games in omloop zijn op die manier. Iso's kun je mounten met bijvoorbeeld Daemon Tools.
Terug naar boven
DeSeRT_104
Wannabee
Wannabee

Rating: 5
BerichtGeplaatst: Wo Apr 02, 2008 7:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote
is een backup maken ook verboden ?
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Sony Handheld Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1