Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
.avi-bestand net iets te groot!
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Movies
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Di Apr 01, 2008 10:06 pm    Onderwerp: .avi-bestand net iets te groot! Reageer met quote
ik heb de laatste tijd steeds vaker ik avi bestanden krijg die net iets groter zijn dan 700mb (maximale grootte voor cd's). 701 of 702mb bijvoorbeeld, hoe kan ik dee toch op een enkele cd branden zonder hem te hoeven converteren?
Terug naar boven
Voltrix
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Di Apr 01, 2008 11:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Bij mij doen ze het gewoon hoor... ik brand ze op een 700 mb cd'tje met nero ookal is het bestand 701of 702 mb... heb je het al eens geprobeerd?
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Wo Apr 02, 2008 8:14 am    Onderwerp: Reageer met quote
Je kan ze met Allok of zo ook wel omzetten in 'n ander formaat met 'n iets mindere kwaliteit.
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Vr Apr 04, 2008 12:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Last House on the Left aan 't downloaden, wachten ik lang op, ben benieuwd Mr. Green
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Vr Apr 04, 2008 1:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ja blijkt dat de cd idd net iet groter is dan 700mb met Toast it brand ie ze wel, topic kn dicht in het principe
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Movies Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1