| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Z@3 Redrum
Evil Gamer

|
Geplaatst: Wo Mei 07, 2008 6:34 pm Onderwerp: Doom 4 productie momenteel al gestart |
|
|
|
| Goed nieuws: ID Software heeft vandaag officieel aangekondigd dat de productie van Doom 4 van start is gegaan. Het succesvolle 3e deel wordt dus eindelijk opgevolgd door een nieuw donker deel. De game zal naast de PC ook op de Xbox 360 en PlayStation 3 gaan verschijnen en draait inmiddels al op een 60 hertz TV bij de studio van ID Software. De game ziet er volgens de ontwikkelaar tot dusver veelbelovend uit. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Baas
Administrator

|
Geplaatst: Ma Mei 26, 2008 5:09 pm Onderwerp: |
|
|
|
Deel 3 leverde centjes op, dus komt er een deel 4, zo zat het toch?
Heb deel 3 nog wel gespeeld, althans, de demo. Niet helemaal mijn type game, ik zie toch liever in welke omgeving ik rondloop.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Sphinxx
Evil Gamer

|
Geplaatst: Ma Mei 26, 2008 7:05 pm Onderwerp: |
|
|
|
Ik ben benieuwd, vond DOOM 3 toch wel een hele vette game, en die heeft voor heel wat slapeloze nachtjes gezorgd  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Z@3 Redrum
Evil Gamer

|
Geplaatst: Ma Mei 26, 2008 8:09 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Hoop dat ie wel anders wordt dan Doom III, want die was gewoon irritant donker. Wil liever zoiets als F.E.A.R. dan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
wiebl
Elite

|
Geplaatst: Ma Mei 26, 2008 8:12 pm Onderwerp: |
|
|
|
| Doom was prima te doen vond ik, F.E.A.R. sfeer is niet echt vagemonster-horror... denk dat je doom niet in dezelfde wereld als FEAR neer zou kunnen zetten |
|
| Terug naar boven |
|
|
Vinpower
Evil Gamer

|
Geplaatst: Wo Mei 28, 2008 11:01 am Onderwerp: |
|
|
|
ik vond doom3 echt geweldig! wat heb ik me soms doodgeschrokken  |