Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Doom 4 productie momenteel al gestart
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Shooters
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Wo Mei 07, 2008 6:34 pm    Onderwerp: Doom 4 productie momenteel al gestart Reageer met quote
Goed nieuws: ID Software heeft vandaag officieel aangekondigd dat de productie van Doom 4 van start is gegaan. Het succesvolle 3e deel wordt dus eindelijk opgevolgd door een nieuw donker deel. De game zal naast de PC ook op de Xbox 360 en PlayStation 3 gaan verschijnen en draait inmiddels al op een 60 hertz TV bij de studio van ID Software. De game ziet er volgens de ontwikkelaar tot dusver veelbelovend uit.
Terug naar boven
Baas
Administrator

BerichtGeplaatst: Ma Mei 26, 2008 5:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Deel 3 leverde centjes op, dus komt er een deel 4, zo zat het toch?

Heb deel 3 nog wel gespeeld, althans, de demo. Niet helemaal mijn type game, ik zie toch liever in welke omgeving ik rondloop. Razz
Terug naar boven
Sphinxx
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Ma Mei 26, 2008 7:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik ben benieuwd, vond DOOM 3 toch wel een hele vette game, en die heeft voor heel wat slapeloze nachtjes gezorgd Evil or Very Mad Twisted Evil
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Ma Mei 26, 2008 8:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Hoop dat ie wel anders wordt dan Doom III, want die was gewoon irritant donker. Wil liever zoiets als F.E.A.R. dan.
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Ma Mei 26, 2008 8:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Doom was prima te doen vond ik, F.E.A.R. sfeer is niet echt vagemonster-horror... denk dat je doom niet in dezelfde wereld als FEAR neer zou kunnen zetten
Terug naar boven
Vinpower
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 25
BerichtGeplaatst: Wo Mei 28, 2008 11:01 am    Onderwerp: Reageer met quote
ik vond doom3 echt geweldig! wat heb ik me soms doodgeschrokken Mr. Green
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Shooters Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1