Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
[Opgelost] ram geheugen kapot?
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Hardware: Cpu's, mobo's, memory en hifi
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Yorick
Elite
Elite

Rating: 10
BerichtGeplaatst: Zo Jun 29, 2008 6:09 pm    Onderwerp: ram geheugen kapot? Reageer met quote
Hmm van vandaag doet mijn pc heel raar. zoals je wel al weet heb ik uit frustatie mijn dinovo kapotgeslagen... maar nu wou ik windows opnieuw installeren omdat ik constant blauwe schermen krijg... maar ik krijg die nu zelfs al tijdens de installatie van windows... Is dit mijn geheugen dat kapot is?

zoja: ik heb bij gistron al geheugen gezien:
1024MB DDR/400 takeMS CL3
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Zo Jun 29, 2008 6:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Tijdens of ervoor al? Zou ook de harde schijf kunnen zijn. Heb je 2 reepjes? Zo ja, haal er 1 uit en probeer het dan nog eens.
Terug naar boven
Yorick
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Ma Jun 30, 2008 10:08 am    Onderwerp: Reageer met quote
het zijn allerlei verschillende, het begon (toen ik nog kon opstarten) met de blauwe schermen met machine_check_exception of zoiets... daarna kreeg ik tijdens het opstarten ook blauwe schermen met allerlei andere meldingen. toen wou ik windows opnieuw installeren, en kreeg ik tijdens de installatie ook verscheidene soorten blauwe schermen...

ik heb mn ram er nu uitgehaald, en op 1 reepje is er precies een pinnetje eraf, en opp die plaats is het zwart dus ik vermoed dat het verbrand is... Nu zit er 2x 512 in, maar kan ik deze vervangen door 1x 1gb?
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Ma Jun 30, 2008 10:17 am    Onderwerp: Reageer met quote
Ja zou moeten kunnen. Meeste mobo's ondersteunen wel 1 gb, moet je even kijken in het boekje voor de zekerheid, maar die kans is zeer klein dat ie dat niet ondersteunt.
Terug naar boven
Yorick
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Ma Jun 30, 2008 10:37 am    Onderwerp: Reageer met quote
zal zo ff kijken... voor de zekerheid: ASUS A8N-SLI
Terug naar boven
Strummer
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 6
BerichtGeplaatst: Ma Jun 30, 2008 12:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Je kunt max. 4 GB werkgeheugen in de ASUS A8N-SLI stoppen.
Terug naar boven
Yorick
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Di Jul 01, 2008 3:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote
hmm heb nu volgend probleem: zoals eerder gezegd heb ik A8N-SLI maar probleem is dat mijn netwerkdrivers geijk neiet werken... weet iemand welke drivers er ik voor moet installeren?
Terug naar boven
Strummer
Hardcoreposter
Hardcoreposter

BerichtGeplaatst: Di Jul 01, 2008 8:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Heb je een netwerkkaart onboard? zoja, dan even naar de asus site gaan en een driver update doen voor de A8N-SLI anders even naar de site van je PCI netwerkkaartje gaan.
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Di Jul 01, 2008 8:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Meestal herkent Windows die wel, maar anders even die drivers overzetten via 'n externe schijf/USB stick of zo en downloaden via 'n andere PC.
Terug naar boven
Strummer
Hardcoreposter
Hardcoreposter

BerichtGeplaatst: Di Jul 01, 2008 9:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Haha ja idd, was dat er even vergeten bij te zetten "dat het via een andere pc moest" Embarassed
Terug naar boven
Yorick
Elite
Elite

BerichtGeplaatst: Wo Jul 02, 2008 2:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Z@3 Redrum schreef:
Meestal herkent Windows die wel, maar anders even die drivers overzetten via 'n externe schijf/USB stick of zo en downloaden via 'n andere PC.

heb je link voor die drivers?
want ik kan nu via mijn pc nie op internet dus kank ook geen driver update doen...

Geplaatst Wo Jul 02, 2008 2:10 pm:

moest nog andere pc formatteren, en kreeg zelfde fout qua internet... dus het ligt er niet aan dat mn driver niet goed is geďnstalleeerd maar aan de hub die in mn netwerk hangt... probleem dus opgelost (buite dat ik achter andere hub moet Razz )
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Hardware: Cpu's, mobo's, memory en hifi Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1