Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Battlefield: Bad Company
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Shooters
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Yellow13NL
Elite
Elite

Rating: 33
BerichtGeplaatst: Vr Jul 04, 2008 2:19 pm    Onderwerp: Battlefield: Bad Company Reageer met quote
Battlefield: Bad Company - is een volledig nieuwe game voor de next-generation consoles met de technologisch vooruitstrevende Frostbite™-engine. De game dropt je achter de vijandelijke linies, samen met een groep afvallige soldaten die tijdens een zoektocht naar goud en wraak hun leven op het spel zetten. Het uitgebreide, filmachtige solospel zit vol avontuur en zwarte humor en geeft je de kenmerkende vrijheid in een wereld waar bijna alles kan worden verwoest.

“De essentie van de multiplayergames van DICE ligt in de hectische, onvoorspelbare aard door de grote mate van vrijheid. Er kan dus op ieder moment van alles gebeuren en precies dat vormt ook de basis van de solocampagne van Battlefield: Bad Company”, vertelt Karl Magnus Troedsson, senior-producent van DICE. “In een wereld waar 90 procent van de omgeving verwoestbaar is, zijn de mogelijkheden vrijwel eindeloos: het strijdtoneel verandert voortdurend, waardoor jij, je teamgenoten en je vijanden steeds op veranderingen moeten inspelen. Je hebt de volledige vrijheid om de problemen op te lossen op de creatieve Battlefield-manier.”

Battlefield: Bad Company bevat ook alle multiplayermogelijkheden die je van een Battlefield-game mag verwachten, met uitgebreide speltypen die speciaal zijn ontwikkeld om optimaal gebruik te maken van de verwoestbare omgevingen.

Review: -SOON-

Screens:

+2
Terug naar boven
Yorick
Elite
Elite

Rating: 10
BerichtGeplaatst: Vr Jul 04, 2008 4:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote
ziet er wel zot spel uit...
Terug naar boven
SpawN
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Vr Jul 04, 2008 4:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote
lijkt me ook erg vet Razz Zit ook dikke humor in volgens mij!
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Vr Jul 04, 2008 5:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Vette game, maar niet echt 'n must have voor mij. Als je 'm toch reviewt, mag je 't ook wel gelijk voor EG doen Razz Demo heb ik nog niet geprobeerd, misschien maar is doen.
Terug naar boven
Strummer
Hardcoreposter
Hardcoreposter

Rating: 6
BerichtGeplaatst: Vr Jul 04, 2008 6:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Demo is wel tof, vooral multiplayer functie erin. Je kunt in de demo ook een ranked match doen. Zo kun je stripes verdienen en je guns upgraden.
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Shooters Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 1 van 1