Website index | Forum index | FAQ | Zoeken | Gebruikerslijst | Profiel | Bekijk profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen/Registreer
Comment moderators
Bekijk je berichten - Berichten sinds laatste bezoek
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Vragen & Suggesties rondom Evilgamerz
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 0
BerichtGeplaatst: Wo Jun 25, 2008 11:56 am    Onderwerp: Reageer met quote
Baas zou alles doen voor 'n kusje van mij. Hij is gewoon stinkjaloers... Maar goed, zondag kun je aan de gang.
Terug naar boven
wiebl
Elite
Elite

Rating: 42
BerichtGeplaatst: Wo Jun 25, 2008 11:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote
yaaaay moderatorrrr!!
Terug naar boven
Baas
Administrator

BerichtGeplaatst: Do Jun 26, 2008 4:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Z@3 Redrum schreef:
Baas zou alles doen voor 'n kusje van mij. Hij is gewoon stinkjaloers... Maar goed, zondag kun je aan de gang.

Je mag 'm komen brengen. Maar dat doe je toch niet, want je bent bang voor de Waddinxveense flitspalen Mr. Green
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Do Jun 26, 2008 5:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Baas schreef:

Je mag 'm komen brengen. Maar dat doe je toch niet, want je bent bang voor de Waddinxveense flitspalen Mr. Green

Baas vraagt om 'n ban Evil or Very Mad Maar goed, laten we 't maar weer ontopic houden.
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Za Jun 28, 2008 11:53 am    Onderwerp: Reageer met quote
De mensen die overigens al mod waren zijn eruit gegooid. Als je dus weer mod wilt zijn, gewoon even melden en dan zet ik je erbij. De rest staat inmiddels klaar en kan vanaf morgen beginnen. Probeer correct te raten, voor onduidelijkheden, melden bij mij.
Terug naar boven
Vinpower
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 25
BerichtGeplaatst: Za Jun 28, 2008 3:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik was mod, alleen dee de laatste tijd er weinig mee Embarassed
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Za Jun 28, 2008 5:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Moet je even bekijken of je er nu wel mee wilt/kunt doen, dan maak ik je eventueel wel weer nieuwsmodder. Anders vind ik het zonde dat mensen die rechten hebben en er verder niets mee doen.
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Di Jul 22, 2008 3:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Ik ben vanaf morgen weg, dus comment moderators, houdt het nieuws 'n beetje in de gaten Wink Fanboys etc gewoon onderwaarderen met minpunten.
Terug naar boven
Yorick
Elite
Elite

Rating: 10
BerichtGeplaatst: Di Jul 22, 2008 3:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote
okidoki pianisimokie komt inorde^^
Terug naar boven
SpawN
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Ma Sep 22, 2008 5:58 am    Onderwerp: Reageer met quote
Ok even iets aan te merken Razz
Ik vind dat bij sommige artikelen de mods een beetje vreemd redeneren...

http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=16884&titel=Gebruiker-komt-met-verbeterd-PS3-concept

Daar had ik als reactie:

Gebruiker komt met Ps3 concept die er niet uit ziet Mr. Green

(letterlijk, met die smile erbij)
Dan wordt hij weg gehaald omdat ie onnodig zou zijn Razz Nou boeit mij dat niet veel, en die rating evengoed niet echt, maar vreemd vind ik t wel. T is gewoon mijn mening verwerkt in een wat minder serieuze reactie. Is dat dan meteen onnodig?

Daarbij zie ik in andere artikelen met racties waarvan ik zoiets heb van, waarom laten jullie die in hemelsnaam wel staan.
(voorbeeld is: http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=16871&titel=Crytek-maakt-zich-al-klaar-voor-PS4-en-Xbox-720

Reactie van Gast (81.164.209.XXX)
wat een stront site ,een game site vol kinderen en de redactie vol amateurs ,die zomaar romel posten ,en niet van de realiteit afweten *censuur* s,mensen kom naar ps3life voor echt nieuws, werwijder dit maar lossers.)

Of redeneeer ik nou heel raar? Razz
Terug naar boven
-=SN][PER=-
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 51
BerichtGeplaatst: Ma Sep 22, 2008 9:44 am    Onderwerp: Reageer met quote
Ben het wel met je eens, ook vind ik het jammer dat je reacties die weggemodereerd zijn op geen enkele manier terug kan lezen. Kan er geen optie komen dat geregistreerde mensen de reacties wel terug kunnen zien? (aangezien die vaak wat genuanceerder reageren)
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Ma Sep 22, 2008 2:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Het is soms moeilijk om comments weg te modden en te beoordelen of die reacties nu nuttig zijn of niet. Die van Spawn was niet echt nuttig ga ik vanuit. En het is ook wel mogelijk om reacties te laten zien van mensen die ondergewaardeerd worden maar 50% van dat aantal is of flame, of wordt gezien als een domme reactie. Het is niet echt nodig om die reacties leesbaar te maken, aangezien je zo alleen maar laat zien wat voor domme mensen er soms ook rond zwerven op de site. En we onderwaarderen over het algemeen niet snel naar beneden. Die van Spawn lag dan ook op het randje twijfel denk ik van 'erg onnuttige reactie'.

Geplaatst Ma Sep 22, 2008 4:01 pm:

Net als dit commentaar van Kont bv: Ik zou het niet raar vinden als dat ondergewaardeerd wordt aangezien het wel heel erg van het onderwerp afwijkt. Het voegt totaal niets toe, om maar 'n voorbeeld te noemen.

http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=16884&titel=Gebruiker_komt_met_verbeterd_PS3_concept&pageid=10
Terug naar boven
Kont
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 31
BerichtGeplaatst: Ma Sep 22, 2008 2:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Nouja het is gewoon iets dat me opviel ;P Zal t wel verwijderen dan. Het heeft toch enigzins met PS3 te maken, maar ok, het is verwijderd.
Terug naar boven
Z@3 Redrum
Evil Gamer
Evil Gamer

BerichtGeplaatst: Ma Sep 22, 2008 2:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Tis geen ramp verder, maar goed, op zich moet je niet raar opkijken als zoiets ondergewaardeerd wordt, op tweakers zou zoiets denk ik al gelijk -2 opleveren Razz
Terug naar boven
SpawN
Evil Gamer
Evil Gamer

Rating: 35
BerichtGeplaatst: Ma Sep 22, 2008 3:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote
Nouja ik zie het probleem niet als niet alle reacties nuttig zijn.
Ik bedoel, als je hier op t forum alle reacties zou verwijderen die niet nuttig zijn, dan kan je wel ff..
(al helemaal na de member vd maand actie, er wordt vaak nu zelfs gezocht naar een reactie om te posten).
Vandaar dat ik t vreemd vond Smile
maargoed geen probleem verder, gewoon even wat duidelijkheid scheppen Razz
Terug naar boven

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Evilgamerz.com - Forum Forum Index // Vragen & Suggesties rondom Evilgamerz Tijden zijn in GMT + 1 uur

Pagina 2 van 3
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende